Aviseringar
Rensa alla

Bli spottad på någonstans i Skåne??


lusah:

chansen att hitta folk som ställer upp på det lär ju vara ännu mindre..

Jag kan spotta på dig om du bara vill bli förnedrad, inget sexuellt.

Grön och Vit:

Skåne till Danmark!

Sign me up!


   
SvaraCitera

Lindblom:

Alltså ärligt, vad får du ut av att bli spottad på av främlingar?

Alltså ärligt, fake[no-no]


   
SvaraCitera

Liam_88:

Haha skön tråd. Vet dock inte om jag vill ödsla någon saliv på dig, blir ganska lätt torr i munnen, men kan sparka dig på pungen istället om du vill?

HAHAHAHA


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Skåne till Danmark!

Helvete vad du är dum i huvudet.


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Helvete vad du är dum i huvudet.

Skåne till Danmark! Geigermätare till Irak! Irak ut ur Sverige [smile]


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Skåne till Danmark! Geigermätare till Irak! Irak ut ur Sverige

Skåne är svenskt och för din information, fittansikte, så har jag släkt som slogs och dog för den saken.


   
SvaraCitera

Jag hade gärna spottat på dig om du kom till Göteborg, inte för jag hatar dig eller så men jag kan göra riktigt farliga snorloskor, skojar inte tror jag lyckats spotta så långt som 6-7 meter [surprised]


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Skåne är svenskt och för din information, fittansikte, så har jag släkt som slogs och dog för den saken.

Oj, ta inte i så du skiter på dig! Kan du redogöra lite för hur din släkt slagits för Skåne? (Ursäkta sent svar)


   
SvaraCitera

DGVS:

Kan du redogöra lite för hur din släkt slagits för Skåne?

Slaget vid Lund?


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Slaget vid Lund?

Du lever på vad dina släktingar har gjort, kanske dags att du gör nått själv. [y]

OT: Bor inte i närheten tyvärr. 🙁


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Slaget vid Lund?

Vänta här. Menar du att dina släktingar slogs för att Skåne skulle bli svenskt eller för att Skåne skulle förbli danskt? Du vet att skåningarna generellt slogs för att de skulle förbli danska?

Om de var skåningar som slogs mot svenskarna så förstår jag inte vad du hetsar upp dig för. Isåfall är ju du en förrädare i familjen[tard]


   
SvaraCitera

lusah:

kläderna blir inte förstörda.

Det blir de nog inte även om man inte har galonkläder, lite spott liksom..


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Slaget vid Lund?

Ja, jag är uppriktigt intresserad alltså. Kan du utveckla det lite? (Vad just din släkt deltog i) Har alltid varit intresserad av historia [smile]

Kommer avregga det här kontot, men svara gärna ändå.


   
SvaraCitera

Kacki:

Om de var skåningar som slogs mot svenskarna så förstår jag inte vad du hetsar upp dig för

Nej, han var svensk som blev inkallad av kungen för att slåss mot dansken.

Thats it:

Du lever på vad dina släktingar har gjort, kanske dags att du gör nått själv.

Nej, det gör jag inte ditt jävla cp. Jag poängterar bara att han förolämämpade min familj.

DGVS:

Kan du utveckla det lite? (Vad just din släkt deltog i) Har alltid varit intresserad av historia

Det är inget märkvärdigt, de flesta blev kallade till krig av kungen på den tiden, de flesta har nog släkt som deltagit.


   
SvaraCitera

Geigermätare:

Nej, han var svensk som blev inkallad av kungen för att slåss mot dansken.

Vilken avskyvärd släkting du har som har slåtts på den sidan där de våldtog och mördade kvinnor och barn i Skåne. För en liten markplätt. Fyfan, tvi på det!


   
SvaraCitera