Aviseringar
Rensa alla

Blickar


Ämnesstartare

Lägger ni märke till vilka blickar folk ger er? Eller tänker ni inte på det, eventuellt ignorerar/undviker att ta reda på?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag ser allt, har typ ögon i nacken & under fötterna (Tardig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Ibland


   
SvaraCitera
Kudhos

hahahlurad: Ja, ofta

Jag var väldigt självmedveten förr för jag mådde inget bra. Jag ville inte att folk skulle titta på mig, det gjorde så jag ledsen och fick panik. Så jag var expert på att se om någon tittade på mig. Skulle kunna se att någon titta på mig från andra sidan på en arena. 

Den förmågan ligger kvar nu när jag mår bra. Men jag bryr mig inte om blickar.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

hahahlurad: Ja, ofta

typ så fort någon kan se mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Jag var väldigt självmedveten förr för jag mådde inget bra. Jag ville inte att folk skulle titta på mig, det gjorde så jag ledsen och fick panik.

men åh, vad söt... 🙁 jag hoppas det är bättre nu. Man bör strunta i vad folk tycker, de verkar själva sällan veta vrf de ger konstiga blickar för de har aldrig ngt svar när man konfronterar dem

Kudhos: Men jag bryr mig inte om blickar

(y) 🙂


   
SvaraCitera

Sitter det en grupp om flera för mig okända personer och ger mig blickar, då tycker jag att det känns jobbigt. Oavsett vad det är för typ av blickar, då jag inte riktigt vet personernas avavsikt eller vad som menas. Undviker helst därför ögonkontakt. 
Gömmer blicken, tittar åt ett annat håll.

Dom behöver ju inte sitta ner, dom kan stå upp också. Bara det är att de ger mig blickar. Följer mig med blicken.
Framförallt allt om det är tjejer, då är det väldigt genant. 


   
SvaraCitera

Ja lägger märke till det ofta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, brukar kännas som jag vet vart jag har dem flesta genom blicken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Märker nästan aldrig. Bryr mig inte hellet.
märker Inte ens att personen jag sitter emot kollar neråt istället för ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag lovar, jag har span på mig... det känns som det iaf...


   
SvaraCitera