Aviseringar
Rensa alla

Blickar


Har försökt massvis med gånger att ge en blick till killar som jag tycker sett bra ut ute på stan, men har varit lite svårt. Om man är så himla blyg hur ska man göra för att få killens uppmärksamhet? Killar säg till nu!!!!!!!!


   
Citera

Le och titta på dem, eller spill någonting på dem så att du blir tvungen att prata.


   
SvaraCitera

Bjud på dej själv, mer än en centimeter.


   
SvaraCitera

Gå rakt på! Det värsta killar vet är när de inte vet vad tjejer vill. Sådana signaler skapar bara missförstånd.


   
SvaraCitera

Titta bara på honom. Killar brukar oftast fixa själva om de vill ha någonting, du behöver bara visa att du är tillgänglig.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Titta bara på honom. Killar brukar oftast fixa själva om de vill ha någonting, du behöver bara visa att du är tillgänglig.

Generalisering?(Är medveten om att jag också gjorde det i min för post, men men) 🙂


   
SvaraCitera

Redbulls:

Gå rakt på! Det värsta killar vet är när de inte vet vad tjejer vill.

Jo, jag tror faktiskt killar modiga tjejer som visar vad dom vill ha


   
SvaraCitera

Redbulls:

Generalisering?(Är medveten om att jag också gjorde det i min för post, men men) 🙂

Vad vet jag, jag tittar inte på människor.


   
SvaraCitera

Jag ska inte säga att de är vanligt för mig att jag får en blick. Även om det händer någon gång i månaden ungefär. Men det svårt för mig att kontakt direkt i samma ögonblick. Eftersom jag antar att tjejen som flörtade med mig vill ha uppmärksamhet och möjligtvis fortsätta ses fast lite mer ''seriöst''.

Hur ska en kille agera enligt dig?


   
SvaraCitera

qwerty, bli inte nedslagen för att du känner att någon kille dissat dig. för det kan vara så att killen skyddar sig själv.

om en tjej ger mig blickar så tittar jag _alltid_ bort. det är en reflex nästan. det är för att jag _INTE_ vill bli sårad. vet inte hur många vi är som är så men det är en försvarsmekanism.


   
SvaraCitera

qwerty123:

killar som jag tycker sett bra ut ute på stan

vad förväntar du dig att de ska göra? : s "hey baby jag såg att du tittar på mig så fint kom så knullar vi" eller vah? x)


   
SvaraCitera

farbror gugge:

vad förväntar du dig att de ska göra? : s "hey baby jag såg att du tittar på mig så fint kom så knullar vi" eller vah? x)

ere inte så du reagerar?[surprised]


   
SvaraCitera

retsti:

ere inte så du reagerar?[surprised]

nä gör du?[surprised]


   
SvaraCitera

Tycker det är läskigt när randoms kikar på mig! [blush]


   
SvaraCitera

Jag undrar hur många av killarna här jag skulle tycka var snygga om jag såg dem på stan.. [rolleyes]


   
SvaraCitera