Aviseringar
Rensa alla

Blir aldrig bjuden


Ämnesstartare

Hej, 
jag har vänner och somliga nära vänner. Men ändå så sitter jag ensam hemma hela tiden, ser på stories att resten träffas och har kul osv. Gör jag något fel? 
jag blir bjuden ibland men då gäller det mest typ promenader och grejen är när jag blir bjuden till ex fest bjuder jag alltid in alla mina kompisar och frågar om de vill följa med osv men jag blir aldrig bjuden när de blir bjuden.
har faktiskt frågat en tjej om hon tyckte att jag var jobbig elr ngt sånt och hon svarade att det ej var så och ett massa prat och att om hon blev bjuden på fest så var d bara ett litet gäng med bara vänner från en viss skola ev att hon ej fick ta med någon. Tror såklart på henne men ibland bjuder hon in andra vänner från andra skolo...

jag mår väldigt dåligt över att vara mig då jag inte vet hur jag ska vara mig själv (har kind of glömt hur jag är då jag har mått som skit innan)  och att vi umgås när vi ses osv ör ju jöttetrevlig men när det gäller att bjuda in till en viss aktivitet blir jag ALDRIG det, förutom typ två gånger per år

är jag ett problem? ska jag sluta vara så social och ba låta det vara så? Hur fan ska jag göra?

mvh ledsen tjej


   
Citera

Fester är för normies


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Fester är för normies

Måste hålla med lådan av bananer tbhCool


   
SvaraCitera

Maymay:

Måste hålla med lådan av bananer tbhCool

Jorå


   
SvaraCitera

Typ två gånger per år? jag då, noll gånger per år. jaja, nej, du måste inte giva upp om du inte vill.


   
SvaraCitera

Bjud in dig själv då om det nu är så viktigt att gå på fest


   
SvaraCitera

folk knullar och super på fester så jag vet inte vad du är taggad på Glatt skålande


   
SvaraCitera

widediaper:
folk knullar och super på fester så jag vet inte vad du är taggad på Glatt skålande

Knullar?! ja det vill jag väl, tror jag?


   
SvaraCitera
Cobrak

så du bjuder alltid med kompisar till fester, men de bjuder aldrig med dig? schyssta polare du har


   
SvaraCitera

Cobrak:
så du bjuder alltid med kompisar till fester, men de bjuder aldrig med dig? schyssta polare du har

Tror någon måste tänka om vilka som är ens vänner på riktigtSöt


   
SvaraCitera

Cobrak:
så du bjuder alltid med kompisar till fester, men de bjuder aldrig med dig? schyssta polare du har

"polare"


   
SvaraCitera
Cobrak

Maymay:

Tror någon måste tänka om vilka som är ens vänner på riktigtSöt

Asstriid:
"polare"

ska ni säga som bara kommer till mina fester för att sno mina gifflar och min alkohol Cool

nejmen, right, vänskap handlar om att ge och ta (sexuellt eller ej är upp till var och en)


   
SvaraCitera

Cobrak:

ska ni säga som bara kommer till mina fester för att sno mina gifflar och min alkohol Cool

nejmen, right, vänskap handlar om att ge och ta (sexuellt eller ej är upp till var och en)

Sexuella tjänster är toppen av vänskap. WatCool


   
SvaraCitera

Cobrak:

ska ni säga som bara kommer till mina fester för att sno mina gifflar och min alkohol Cool

nejmen, right, vänskap handlar om att ge och ta (sexuellt eller ej är upp till var och en)

Bro alla gifflar tillhör mig

Och sexuella tjänster är jag och Maymay experter på så att säga Cool


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Bro alla gifflar tillhör mig

bro har du ens plats med fler gifflar?

Maymay:

Sexuella tjänster är toppen av vänskap. WatCool

Asstriid:

Och sexuella tjänster är jag och Maymay experter på så att säga Cool

.. tänkte inte alls på er när jag skrev det där Cool


   
SvaraCitera