Aviseringar
Rensa alla

blir aldrig kåt


Ämnesstartare

Förlorade oskulden när jag nyss fyllt 15 med en kille som var 4år äldre. Vi var inte tillsammans då men blev det senare, iaf vi var hemma själva hos honom och skulle se film. Jag var inte alls beredd på att vi skulle ha sex och han trodde inte att jag var oskuld! vi började kyssas och han tog sina fingrar in i mig. Var inte alls kåt eller våt så det gjorde obeskrivligt ont.. hade aldrig testat de på mig själv heller så var super trång haha. Jag låtsades att det inte gjorde ont men började tillslut gråta och sa att jag va oskuld å att jag fick jätte ont. Sedan dess ha jag aldrig blivit kåt vid sex..det gör antingen ont eller känns inget och jag förlorade oskulden för nästan 2 år sedan då jag har hunnit med att ligga med 10 stycken, samt haft 2 pojkvänner... Innan jag förlorade oskulden kunde jag bli kåt och längtade efter att få ha sex. Har någon något tips för skulle vilja uppleva skönt sex någon gång 🙁


   
Citera

Ha inte sex om du inte är kåt/inte vill. Antagligen spänner du dig för att det har gjort ont innan,  vilket är det som gör att det gör ont. + Att det på din beskrivning låter som att du inte är våt = AJ.

Se till att vara riktigt upphetsad nästa gång, ha ett ordentligt förspel och vänta tills din kropp verkligen vill och är redo.

Ett annat hett tips är glidmedel.


   
SvaraCitera

Men ha inte sex bara för sakens skull om det inte känns bra/fel partner. 


   
SvaraCitera

Låter inte som att du är redo. 
Jag har precis som dig gått med på sex trots att jag egentligen inte är sugen, allt har bara gjort ont men inte vågat säga ifrån. Trots det, så gör man det lik förbannat ändå.
Av egna erfarenheter så kanske du inte är redo, lär känna din kropp på egen hand. 
Jag förlorade också min oskuld när jag var femton, men första gången jag njöt av sex, då var jag kanske tjugo. 
Det är viktigt för dig själv och din framtida njutning att du säger nej när det gör ont, eller inte hamnar i situationer där sex förekommer utan ditt ärliga samtycke. Kroppen och tanken ska inte associera samlag och sex med någon som gör ont! Att du inte blir kåt, är antagligen för att du inte har det skönt. Man blir ju inte sugen på något som gör ont.

Mitt råd till dig är att våga säga ifrån, du kan bara säga "Stopp! Jag är faktiskt inte redo!" och accepterar pågen inte det, ja.. då är han bara ett pucko. För mig som haft rätt mycket sex som bara gjort ont, måste känna kemi, förtroende och ha kärlek med i bilden för att kunna njuta fullt ut. 
Lär känna din kropp, ta på dig själv, fantisera. 

Har du fått en orgasm någon gång?


   
SvaraCitera
höna

Tror att du förknippar det med den upplevelsen som fått dig avskräckt. Vänta tills du är redo.


   
SvaraCitera

Se till att vara riktigt upphetsad nästa gång, ha ett ordentligt förspel och vänta tills din kropp verkligen vill och är redo.

Ett annat hett tips är glidmedel.

Kunde inte säga det bättre själv!
1. Va riktigt upphetsad innan sexet
2. Använd glidmedel


   
SvaraCitera
marika

Glidmedel. Med det känns det mycket bättre. Jag har aldrig blivit mycket kåt även om jag är väldigt upphetsad. Förr brukade det göra ont, men numera använder jag glidmedel med min lekpartner och det känns bara skönt 🙂


   
SvaraCitera

marika : Glidmedel. Med det känns det mycket bättre. Jag har aldrig blivit mycket kåt även om jag är väldigt upphetsad. Förr brukade det göra ont, men numera använder jag glidmedel med min lekpartner och det känns bara skönt 🙂

Fingerprints: Ett annat hett tips är glidmedel.

Går det bra? Tycker det är obehagligt att ha sex med glidmedel(utan hemskt) om inte vaginan är sugen, dvs uppsvälld och mjuk. 


   
SvaraCitera
marika

FruLiten:

Går det bra? Tycker det är obehagligt att ha sex med glidmedel(utan hemskt) om inte vaginan är sugen, dvs uppsvälld och mjuk. 

Det går jättebra. När man använder glidmedel är vaginan och speciellt klitoris känsligare för t.o.m lätt anslag, så känns det bra och man blir lättare "uppsvälld och mjuk."
Och förlåt för mina dåliga språkkunskaper ^^ 


   
SvaraCitera

är detta mitt andra konto eller?


   
SvaraCitera

Klart att du inte blir sugen på sex när du förknippar det med hemska erfarenheter.
____Ha inte någon form utav sex när du inte är kåt________ käre värld


   
SvaraCitera

GLIDMEDEL ÄR FÖR ÖVERKLASSEN


   
SvaraCitera

FruLiten:

Går det bra? Tycker det är obehagligt att ha sex med glidmedel(utan hemskt) om inte vaginan är sugen, dvs uppsvälld och mjuk. 

Alltså jag skulle ju aldrig ha sex om jag inte var tillräckligt kåt. Glidmedel använde jag när jag var yngre o hade svårt att slappna av. 


   
SvaraCitera

varför ska man använda glidmedel om man har svårt för att slappna av? då borde man inte ha sex. tror aldrig att jag använt glidmedel.


   
SvaraCitera

en gång, kanske. äckligt kändes det, men det var nödvändigt.


   
SvaraCitera