Aviseringar
Rensa alla

Blir behandlad illa av min pojkvän.


Dumpa honom!!


   
SvaraCitera

HAHA. Hopper är borta för dig, tyvärr. Lämna eller vänj dig.


   
SvaraCitera

Sluta "göra honom arg" eller gör slut. Pest eller kolera, you choose.


   
SvaraCitera

Du borde prata med honom, tycker jag. Eller dumpa honom.[sad]
Det skulle jag gjort först prata då, men om det inte hjälper hade jag dumpat "henne".


   
SvaraCitera

Raubtier:

Sluta provocera honom kanske!!1


   
SvaraCitera

Äh, du gillare.


   
SvaraCitera

schism:

Sluta "göra honom arg" eller gör slut. Pest eller kolera, you choose.

Du menar pest eller lycka?

Pest = forsätta vara ihop.
Lycka = hitta någon bättre som behandlar en med respekt [y]

Raubtier:

Sluta provocera honom kanske!!1

Vadå sluta provocera? Ska man tippa på tå bara för att endel har agressions problem eller? fuck no, DEM ska fan ta och söka hjälp och sedan ska DEM sluta provocera och vara elaka mot dem som är närmast till dem.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Du menar pest eller lycka?

Pest = forsätta vara ihop.
Lycka = hitta någon bättre som behandlar en med respekt [y]

Right, som om den här tjejen inte kommer söka sig till nästa skitstövel strax efter att dom har gjort slut.

En snäll kille är en snäll men tråkig kille.
En skitstövel är en spännande men förjävlig kille.

Vad tror du är viktigast för omogna sliddjur under 30, spännande eller snäll?


   
SvaraCitera

schism:

Right, som om den här tjejen inte kommer söka sig till nästa skitstövel strax efter att dom har gjort slut.

Det vet du inget om [no-no]

schism:

En snäll kille är en snäll men tråkig kille.
En skitstövel är en spännande men förjävlig kille

Nej, jag känner många som är både snälla och spännande. [y]

schism:

Vad tror du är viktigast för omogna sliddjur under 30, spännande eller snäll?

Både och? [blush]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Det vet du inget om [no-no]

Nä, jag kan inte avgöra om hon bryter emot normen. Men vilken tjej som helst med ett ynka av självrespekt hade lämnat den här snubben för länge sen, tyvärr är såna underrepresenterade bland trådskaparens demografi.

Pepparkaksgubbe:

Nej, jag känner många som är både snälla och spännande. [y]

Jaså, och hur många brudar har dom?

Pepparkaksgubbe:

Både och? [blush]

Viktigast var ordet.


   
SvaraCitera

schism:

Nä, jag kan inte avgöra om hon bryter emot normen. Men vilken tjej som helst med ett ynka av självrespekt hade lämnat den här snubben för länge sen, tyvärr är såna underrepresenterade bland trådskaparens demografi.

Ja det är sant, och ja det är sant igen. Jag hoppas att hon bryter normen och inte stannar i ett självdestruktivt förhållande som tillslut knäcker henne. [sad]

schism:

Jaså, och hur många brudar har dom?

Jag vet inte [blush]

schism:

Viktigast var ordet.

Okeej, snäll [smile]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Jag hoppas att hon bryter normen och inte stannar i ett självdestruktivt förhållande som tillslut knäcker henne. [sad]

Varför gör du det? Det är ju en självvald destruktivitet. Man kan inte stoppa idioter ifrån att vara idioter.

Pepparkaksgubbe:

schism: Viktigast var ordet.
Okeej, snäll [smile]

Om du säger det så. :]


   
SvaraCitera

schism:

Varför gör du det? Det är ju en självvald destruktivitet. Man kan inte stoppa idioter ifrån att vara idioter.

Man är inte en idiot, Men, man är svag och man inte säger ifrån och hela tiden hamnar i sånna situationer. Men Idiot är man inte och du vet inte hur trådskaparen mår, man ska stötta personer när dem behöver det som mest inte sparka på dem när dem redan ligger ner.

schism:

Om du säger det så. :]

Jepp :).


   
SvaraCitera
mynona

Om han faktiskt misshandlar dig måste du dumpa honom medan du fortfarande kan, annars kommer du till slut inte att kunna göra det. Det är så lätt att vänja sig vid saker och när du väl har gjort det så verkar dom normala. Du kan förstås först prata med honom om det här när han är så underbar som du säger att han är, men det klassiska mönstret är ju: underbar-kontroll-hot-misshandel-förlåt-underbar-hot-misshandel...en ond cirkel. Faran är att det är så lätt att vänja sig. Vill du ge honom en chans, ge honom i så fall bara en enda.


   
SvaraCitera

Usch.


   
SvaraCitera