Aviseringar
Rensa alla

Blir dissad av brudar hela tiden.


Skåneärbäst:

vet inte om jag ska ta det som ett skämt eller sexistiskt 

Känner mig kränkt ADMINNNNN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

va dig själv försök inte vara någon annan visa intresse till sist kommer du bli ihop med någon 

Vi får se om de här funkar, för när jag pratar med tjejer så brukar jag alltid vara mig själv.


   
SvaraCitera

randomsnubbe2:
Jag vet inte riktigt om de här jag ska skriva är att man blir dissad. Det är så att jag har försökt att prata med hur många brudar som helst, men det blir alltid samma sak, att dom tröttnar på mig och sen skriver ingen med varandra. Liksom vafan och problemet är att jag har varit så frustrerad på att jag inte kan få en flickvän nu på dom två senaste åren. Jag har alltid tänkt så här när det inte blir något ''Är det mitt utseende som inte räcker till eller vadå'' min personlighet är underbart. har hört det från massa att jag är alltid glad och bryr sig om folk osv. Så jag behöver verkligen hjälp med detta. Några tips? 

Du kan ta en av mina kompisar! Hon kommer vilja ha dig! 😉


   
SvaraCitera

Var bara dig själv, kom ihåg att det inte är nåt fel på dig det är dom det är fel på! Det kommer jag lovar!


   
SvaraCitera

randomsnubbe2:

Jag är så trött på de där med singel livet. Har du några tips på att få en tjej att falla? Tack så mycket för att du tycker att jag är söt. 

Tro mig, singellivet är det bästa som finns. Aldrig mer jag återgår till ett liv med förhållande o gifta mig o annat skit. Ha en KK eller va utan helt, det säger jag till alla.


   
SvaraCitera

Lär dig spela gitarr. Finns  inget mer attraktivt än en kille som kan det. Möjligtvis om killen i fråga också ser bra ut.


   
SvaraCitera
Mumzel

Tjejer gillar att känna sig bekväm. Va inte för på dem annars kanske tycker de du är för desperat.


   
SvaraCitera

its_just_me:
Jag är här!!

Men hallå där, du är ju mindreårig och TS är typ 18 eller nått.


   
SvaraCitera

PWr:
Drick sprit/bli full som fan på fester och va en "bad boy" så kommer du få tjejer garanterat. 

wahahaha borde funka 😉


   
SvaraCitera

1. Underbar *
2. Testa med att inte kalla "brudarna" för brudar. Jag själv skulle inte vilja bli kallad för brud när någon kille ville umgås med mig. Om andra inte håller med mig så kan du försöka på dem, inte med mig ev..
3. Jag vet inte om det är du på din profilbild, har aldrig sett dig så jag kan inte direkt hålla med om eller svara på om ditt utseende är oduglig och att din personlighet är ett eutansi.
4. Spela musikinstrumment, tjejer gillar killar med ett sinne för talang och framför allt musik.
5. Var pregnant.
6. Var facil.
7. Detta låter lite flegrant att det slutar som för dig nowdays när killar söker efter tjejer och flickvänner.


   
SvaraCitera

Dom som dissar dig har ju blivit tappade titta på dig du e ju snygg haha 😉


   
SvaraCitera

Bästa bruden;):
Dom som dissar dig har ju blivit tappade titta på dig du e ju snygg haha 😉

Varför ser ditt hår så platt ut på bilden?
Varför säger du att dem som dissar honom har blivit tappade? Dem kanske gillade någon annan, inte drogs sig till skaparen av denna tråd eller var redan i ett förhållande? Har du tänkt på det?


   
SvaraCitera

Hej! Om du vill hа grаtis seх → http://vyx.se/y0p ← dеt finns mångа tjеjer sоm väntаr på dіn pеnis і dіn stad 🙂 DESS GRATІS


   
SvaraCitera

Hej! Om du vіll ha gratis seх → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns många tjejer som väntar på dіn penis і din stаd 🙂 DESS GRATІS


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vіll ha grаtіs sеx → http://vyx.se/y0p ← det finns många tjеjеr som väntаr på dіn penis і dіn stad 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera