Aviseringar
Rensa alla

Blir du upphetsad av porr?


Ämnesstartare

Undrar helt enkelt hur många som faktiskt blir det?

Själv blir jag aldrig det men jag blir upphetsad av tjejers närvaro (Är en heterosexuell kille)


   
Citera

Aldrig längre, porr är tråkigt bara 


   
SvaraCitera

I regel inte. 


   
SvaraCitera

DaNewOne: Väldigt sällan


   
SvaraCitera

DaNewOne: Ibland

Men jag väljer bort det, när det känns ideologiskt/värderingsmässigt fel och att det går att bli upphetsad ändå.


   
SvaraCitera

Det beror väl lite grann på. Det är väl skönare att runka till en porrfilm än att runka till en Wallanderdeckare. Men helst föredrar jag självklart en sexig babe irl som gör mig kåt än några jävla porrstjärnor på plattTVn.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Tja den reser sig väl...Rullar ögonen


   
SvaraCitera

nja, blir väl hyggligt upphetsad av nakna brudar, men inte alltid o definitivt inte sen jag började ta min medicin.


   
SvaraCitera

aldrig tittat på porr (frivilligt iaf, har råkat se en del pga andra och så), thus vet jag inte Rodnar


   
SvaraCitera

nej fyfaan!


   
SvaraCitera

Ibland har man inte fått ngt på länge så kan de va nice. men får jag välja så går jag hellre på strippklubb ist Galen


   
SvaraCitera

Aaron:
Ibland har man inte fått ngt på länge så kan de va nice. men får jag välja så går jag hellre på strippklubb ist Galen

Lol har du ens åldern inne


   
SvaraCitera

DaNewOne: Väldigt sällan

Eller möjligen extremt sällan. Porr är skittråkigt.


   
SvaraCitera

nej. men så kollar jag ej porr heller.


   
SvaraCitera

Det finns ju så många olika sorters porr så ja viss sorts porr kan säkert göra mig upphetsad. Är dock ingen porrkollare, men jag ser heller inget fel i att kolla på porr där alla medverkar på lika villkor.


   
SvaraCitera