Aviseringar
Rensa alla

Blir förbannad av att kolla min mamma i ögonen...


Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Är bannad på flashback så kan inte skriva där, så jag hoppas jag får lite seriösa svar här...

haha vad gjorde du?

ont: jag me ibland.. men jag vet varför till skillnad från dej, jag är arg på henne , du verkar vara det me 🙂


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

//MVH

Det kan vara en projektion av självhat. Du kan inte se din mamma i ögonen för att det var hon som födde dig. Ansvarig för att du finns till så att säga. Just sayin...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Kanske för att det är den enda kvinnan du inte kan sätta på plats eftersom det är din pappas jobb.

Varför är du taskig mot mig? Jag sätter inte tjejer på plats, jag är inte otrevlig mot tjejer, jag är inte otrevlig mot någon som inte förtjänar det. Sen vet jag att kvinnor vill bli behandlade som horor stundvis och att tjejer tenderar att gilla mig mer när jag verkligen säger vad jag tycker och känner just då. Jag är mer älskad av tjejer än min kompis som är den snällaste personen jag vet. why? dunno. Synd för honom men han får brudar ändå. Jag har dessutom inte bara "tjejer som jag knullar" som jag kan tänka mig att du skulle skriva något om som svar på detta. jag har tjejvänner också som jag umgås med och har trevligt. Oattraktiva och attrakiva.

Sluta nu hacka på mig för du vet inte vad du snackar om.

kvasi:

hm. det är löjligt lätt att skjuta bort alla genom att gå omkring i mjukisbyxor och ha hörlurar i öronen. ett tips bara.

Jag gillar att ge utlopp för min sexualitet/aggresivitet och jag gillar vissa personer. Och jag gillar att vara oseriös med nya människor bara för o leka med dom och se hur pass intelligenta de är och om jag vill ha de i mitt liv.

Detta var inte vad tråden handlade om.

klasbengt:

Ja, men så är det säkerligen. Det är väldigt logiskt när man tänker efter. Vad är det för fel på er relation?

Säger du emot Freud? ^^ vem har sagt att människan är rationell? Om du ser efter i historien eller hur interaktioner mellan personer går ser du att vi inte är det.

Men som svar på din fråga [smile] Jag klarar inte av henne och jag vill inte var vid henne och inte prata med henne. Ändock kan jag inte säga att jag hatar henne, stör mig bara som fan på henne. Älskar nog henne egentligen, men just nu vill jag bara komma ifrån familjen.

Pepparkaksgubbe:

haha vad gjorde du?

ont: jag me ibland.. men jag vet varför till skillnad från dej, jag är arg på henne , du verkar vara det me 🙂

Blev bannad av ett litet missförstånd där jag sa vad jag tyckte om våldtäksmännen jag skrev med...

Jag är inte arg på henne egenligen, hon är sjukt snäll och ställer upp för mig om jag vill. NU vill jag inte ha något med henne att göra så. Jag stör mig på att hon är så snäll fan också och hela jävla tiden ska fråga om man vill ha något, typ te, macka, kakor, om jag vill hänga med o gå osv...

Venfort:

Det kan vara en projektion av självhat. Du kan inte se din mamma i ögonen för att det var hon som födde dig. Ansvarig för att du finns till så att säga. Just sayin...

Jag älskar mig själv, men jag hatar att jag har sönderanalyserat livet, samtidigt som jag älskar livet. Väntar bara på att jag ska ta studenten sen sticker jag iväg å jagar mina drömmar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Varför är du taskig mot mig?

Det var liksom anledningen till varför jag skrev puss och knull på första inlägget eftrsom jag visste att det skulle tolkas som elakt.


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag stör mig på att hon är så snäll fan också och hela jävla tiden ska fråga om man vill ha något, typ te, macka, kakor, om jag vill hänga med o gå osv...

Du kanske helt enkelt vill visa att du kan ta hand om dig själv, därför är det jobbigt när hon är lite hönsmammig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det var liksom anledningen till varför jag skrev puss och knull på första inlägget eftrsom jag visste att det skulle tolkas som elakt.

Första meningen tolkar jag inte som elak, men att påstå att jag trycker ner kvinnor el whatever är en lögn...

klasbengt:

Du kanske helt enkelt vill visa att du kan ta hand om dig själv, därför är det jobbigt när hon är lite hönsmammig.

Så vad gör man? är svaret: BOOM! Headshot ^^


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

BOOM! Headshot

Ska du döda din mamma för att hon bryr sig om dig eller vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Första meningen tolkar jag inte som elak, men att påstå att jag trycker ner kvinnor el whatever är en lögn...

Inte trycka ned, bara visa vart skåpet ska stå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag stör mig på att hon är så snäll fan också och hela jävla tiden ska fråga om man vill ha något, typ te, macka, kakor, om jag vill hänga med o gå osv...

Du tycker inte att du förtjänar det! :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag stör mig på att hon är så snäll fan också och hela jävla tiden ska fråga om man vill ha något, typ te, macka, kakor, om jag vill hänga med o gå osv...

Ska vi byta mamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klasbengt:

Ska du döda din mamma för att hon bryr sig om dig eller vadå?

Ironi stumpan, ironi...

Harpyja:

Inte trycka ned, bara visa vart skåpet ska stå.

Då är vi överrens ^^ My world, my rules, so cut the shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du tycker inte att du förtjänar det! :O

Njaaaa, jag tycker jag förtjänar bättre här i livet, eller jag tycker att jag lidit länge nog nu för det dumma jag gjort i mina dar.. framförallt när jag var yngre... dessutom bottnade allt dumt jag gjorde i att jag var osäker i mig själv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ska vi byta mamma?

Gärna, min mamma är riktigt pantad, varit snygg i sina dar dock, men vill vara den "intellektuella" typen fast det blir liksom bara fail. Hon tänder på sjuka jävlar som min pappa, kapitalist, okänslig som fan och socialt inkompetent - förmodligen något släng åt psykopat eller damp-hållet. Vissa av mina kompisar är rädda för min pappa (de få som träffat honom ^^).

Du kommer dessutom spendera mkt tid ensam samtidigt som du kommer bli bosatt åt helvete med 4 bussar om dagen och sista bussen går kl 6 på kvällen medan de 3 första går kl 5, 6 och 7 på morgonen.

Skecka din morsa o ge mig din pappa på köpet. Trött på skiten här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Då är vi överrens ^^ My world, my rules, so cut the shit.

Men puss[mad]


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

stumpan,

Ja okej, ja det förstod ju inte en liten stumpa som jag.
Men sluta se ner på din mamma så jävla mycket.


   
SvaraCitera