Aviseringar
Rensa alla

Blir galen på honom.


Ämnesstartare

Jag orkar inte berätta hela våran historia. Men vi är bekanta, känner varandra mer eller mindre. Första gången jag såg han föll jag för honom. Vi umgås inte, men vi brukar prata när vi ses på stan och på krogen.

En gemensam kompis har sagt att han tycker om mig och att vi skulle passa så bra ihop. Han ringde mig när han var på en fest i fredags och verkade tycka om mig. Visst, det kanske var en fyllegrej, men kändes inte så (och jag brukar veta). Orkar inte skriva alla detaljer, men det mesta tyder på att han är intresserad av mig.

Skickade sms igår till honom, han svarade, jag svarade, han svarade inte. Sedan träffades vi på stan, och jag försökte prata, men han verkade mest bara blyg och konstig, haha. Han är alltid blyg, men nu var han extra.

Om han tyckte om mig borde han väl vilja svara på sms? Vilja prata med mig? Men om han inte var intresserad borde han inte gå runt och säga till folk att han tycker om mig? Vad är det för fel på människan?

Svårt för er att förstå säkert, ni har ju inte varit med, och jag orkar inte skriva en hel novell om oss. Och i vanliga fall förstår jag människor väldigt bra, men nu förstår jag ingenting.

Ska jag sluta helt nu? Och isf låta honom höra av sig? Eller ska jag skicka ett till sms om några dagar?

Alltså, tycker så mycket om den här killen. Och jag har svårt att falla för någon.

Hoppas någon orkar läsa igenom och svara:)


   
Citera
Ämnesstartare

Om det är nu så säkert att han är intresserad av dig. Nämn att han är svårfångad på sms, eller varför han leker svår. För det leder inget vart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad skrev du på smset han inte svarde på:P


   
SvaraCitera

golfmopp:

Hoppas någon orkar läsa igenom och svara:)

alla vill ha något som är svårt att få, klänger du för mycket kommer han skita i dig, så gör människor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trasdockorna:

Om det är nu så säkert att han är intresserad av dig. Nämn att han är svårfångad på sms, eller varför han leker svår. För det leder inget vart.

Precis, han kan leka svår... eller inte vara intresserad. Något av det.

Sovande:

Vad skrev du på smset han inte svarde på:P

Våran konversation:
Jag: "Nyktrat till?;)"
Han: "Ja;) Blir alltid så bakis, usch."
Jag: "Haha, hör till;) Hade du kul då?:)"

Underbarnet:

alla vill ha något som är svårt att få, klänger du för mycket kommer han skita i dig, så gör människor!

Ja, vet ju det. Jag ska inte skicka fler sms. Nu ska jag verka lite svår igen. Därför han blev intresserad säkert, för att jag inte visade sånna signaler tidigare. Och kanske inte lika kul när jag faktiskt visade att jag var intresserad av honom. Eller nåt sånt. Svårt att veta vad som rör sig i andras skallar 😛


   
SvaraCitera

golfmopp:

smset han inte svarde på:P
Våran konversation:

Dra ner på antalet smileys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

golfmopp:

Våran konversation:
Jag: "Nyktrat till?;)"
Han: "Ja;) Blir alltid så bakis, usch."
Jag: "Haha, hör till;) Hade du kul då?:)"

Han kanske somnade:O?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karrlsson:

Dra ner på antalet smileys.

Intressant. För att..?


   
SvaraCitera

golfmopp:

Intressant. För att..?

För att det kommer öka dina chanser att få svar från honom.


   
SvaraCitera

golfmopp:

Svårt att veta vad som rör sig i andras skallar 😛

raggar en tjej på mig, så ger dem mig bara självförtroende sen går jag till nästa, fast jag vet inte, jag tror jag är lite ego, inte alla killar som är som mig [y]


   
SvaraCitera

Bölar du för att en snubbe du "brukar prata med på krogen" och fylletpratat i telefon med inte svarar på SMS?

omgplx

Spill inte din tid på något som inte kommer bli, det är bara en snubbe, gör något vettigt och häng inte upp dig som fan på kärleken, din tid kommer, sigge hill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karrlsson:

För att det kommer öka dina chanser att få svar från honom.

Tack, det kommer jag ha användning för:) Att jag inte tänkt på det själv.

Underbarnet:

raggar en tjej på mig, så ger dem mig bara självförtroende sen går jag till nästa, fast jag vet inte, jag tror jag är lite ego, inte alla killar som är som mig

Haha, det får man väl vara glad för;)


   
SvaraCitera

golfmopp:

Tack, det kommer jag ha användning för:) Att jag inte tänkt på det själv.

Vet att jag inte uppskatta överanvändning av smileys iallafall, kan ju vara annorlunda med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karrlsson:

Dra ner på antalet smileys.

Hur ska man annars förstå tonen i texten?

"Du luktar mysigt [tired]"
"Du luktar mysigt [bigsmile]"
"Du luktar mysigt [wink]"
"Du luktar mysigt <.<"

Det är smileys:arna som förändrar världen!!11


   
SvaraCitera

golfmopp:

Haha, det får man väl vara glad för;)

jobbigt när man dumpar en snygg tjej för man tror att man ska få snyggare bara 😛 gjort den tabben några gånger, går från en snygg till en ful bara för man tyckte att man själv var så snygg 🙁


   
SvaraCitera