Aviseringar
Rensa alla

Blir jag mobbad??? Snabba svar. Tack


Ämnesstartare

Det känns som mitt kära brödafolk sverige har svikit mig, jag har nu gå i en svensk skola i sverige. Men dom verkar nästan undvika mig. Det är bara såna där "blattar" som jag umgås med dom som är svenska undviker!? jag nu går i en klass där jag lär mig språket för der skull men inte får jag beröm för det! jag kallades finnejävel å sen dom gå iväg! [mad] jag blev mycket arg! jag gick på bussen dom ändrar deras plats för jag kommer dit. varför jag bli undviken av dom? eller blir jag unviken? det kanske bara ta tid att bli kompis med svenskar? dom springer ju nästan iväg, eller har dom bara brottom?


   
Citera
Ämnesstartare

någon som kan hjälpa mig
jag hyffsad kille på 15 år gammal
173 cm å smal å normal
jag vara välvårdad med snaggat hår
men inte fjolllig å noppa ögonbryn!
jag ser helt OK ut! jag har inte acne/finnig!


   
SvaraCitera

paras:

men inte fjolllig å noppa ögonbryn!

du kanske borde börja med det[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

du kanske borde börja med det[y]

Svenska flickor gilla noppade ögonbryn? Eller gäller det alla? tänk om dom tro jag e bög om jag göra ögonbryn smala, jag är inte bra på sånt.


   
SvaraCitera

XD Alltså jag har dålig humor._.


   
SvaraCitera

paras:

tänk om dom tro jag e bög

så alla som ser bra ut är homosexuella?


   
SvaraCitera

Har du unibrow?


   
SvaraCitera

omfg xD

If this is serious then...

försök att bete dig normalt, gör ditt eget jobb och strunta i dem andra. Ta en bok, läs den. Sök efterpersoner som är blyga. Oftast så är dem mer inteligenta än dem andra, du kanska kan då bli vän med nån sån ?


   
SvaraCitera

Registrerad idag. [smile]


   
SvaraCitera

Harper:

Oftast så är dem mer inteligenta än dem andra, du kanska kan då bli vän med nån sån ?

*Ler* [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr_Junkfood:

Har du unibrow?

Unibrow, är du tokig! jag har iget unibrow, kanske lite vilt hårväxt men inget som är apigt.

Harper:

försök att bete dig normalt, gör ditt eget jobb och strunta i dem andra. Ta en bok, läs den. Sök efterpersoner som är blyga. Oftast så är dem mer inteligenta än dem andra, du kanska kan då bli vän med nån sån ?

Dom blyga är lite konstiga! lång historia att dra men saker har hänt! jag brukar vara med några snubbar som är från annat land är i sån klass du vet, men snart är jag i vanlig klass å då ska allt bli bra, men får öva lite på svenskan. sånt här tar tid att skriva...

ide fick jag nu! jag kan bli kompis kanske med en nördig tjej, en sån som är nördig men inte ful. hon kan hjälpa mig lära mig saker sen hon kanske tar av sig glasögon å blir sexig [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

så alla som ser bra ut är homosexuella?

jag är inte homosexuell!!!! [mad]


   
SvaraCitera

lockbete:

så alla som ser bra ut är homosexuella?

Det stämmer iofs att många bögar är helt sjukligt snygga. Antagligen bara för att reta oss tjejer.


   
SvaraCitera

N0v4c41n3:

Det stämmer iofs att många bögar är helt sjukligt snygga. Antagligen bara för att reta oss tjejer.

[badgrin]

Ja, det är lustigt. Men det är en teori.


   
SvaraCitera

[wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera