Aviseringar
Rensa alla

Blir kränkt pga av mitt ursprung och mina värderingar hånas öppet


Ämnesstartare

Hjärtlös:

Jaha ok. På gymnasiet så tycker jag att man bör ha mognat så pass att man inte kränker andra pga etnicitet eller annorlunda åsikter. Du har väl inga extremt konstiga värderingar som gör att de hånar dig?

Nej då, absolut inte. Inte enligt mig i alla fall. Är iof. inte direkt center om man ska se dem i den politiska linjen. Ovanliga kan åsikterna vara, ja, extrema är de verkligen inte.

Edit: Finns det något sätt jag kan ge igen på :3? Har inget problem med att stå för mina åsikter, blir inte roligt när jag gör det dock. Att ändra mina åsikter pga av dem är inte i fråga.


   
SvaraCitera

Fremmy:

Är iof. inte direkt center om man ska se dem i den politiska linjen. Ovanliga kan åsikterna vara, ja, extrema är de verkligen inte.

Det är inga åsikter som handlar om diskriminering på något sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det är inga åsikter som handlar om diskriminering på något sätt?

Absolut inte.


   
SvaraCitera

Fremmy:

Absolut inte.

Fremmy:

Edit: Finns det något sätt jag kan ge igen på :3? Har inget problem med att stå för mina åsikter, blir inte roligt när jag gör det dock. Att ändra mina åsikter pga av dem är inte i fråga.

Ge igen är väl ingen bra lösning, men du kan komma med bra argument. Hitta bra källor med hållbar fakta. Kom ihåg att respektera deras åsikter för personliga påhopp är bara larvigt och man sårar folk i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ge igen är väl ingen bra lösning, men du kan komma med bra argument. Hitta bra källor med hållbar fakta. Kom ihåg att respektera deras åsikter för personliga påhopp är bara larvigt och man sårar folk i onödan.

Det är det jag gör. Hur som helst, tack för tipset.


   
SvaraCitera

Fremmy:

Det är det jag gör. Hur som helst, tack för tipset.

Det är bra. Jag hoppas det löser sig och ingen orsak!


   
SvaraCitera

Vad för värderingar?


   
SvaraCitera

VAD ÄR DITT PROBLEM, VILKA VÄRDERINGAR HAR DU? [mad]
bryr mej inte om var du är ifrån, men är du religös eller moderat förtjänar du att hånas


   
SvaraCitera

Tickstart:

VAD ÄR DITT PROBLEM, VILKA VÄRDERINGAR HAR DU? [mad]


   
SvaraCitera

är du en sådan som känner behov av att kanske "frälsa" folk på något vis förresten? kanske trycka upp dina åsikter i folks ansikte i tid och otid?
försöker bara förstå


   
SvaraCitera

man skiter i alla andra och fortsätter starkt att vara sig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

är du en sådan som känner behov av att kanske "frälsa" folk på något vis förresten? kanske trycka upp dina åsikter i folks ansikte i tid och otid?
försöker bara förstå

Nej, absolut inte.


   
SvaraCitera
ohjens

ankzor:

Man slutar bry sig om andra vad andra personer tycker och säger om än?

är det så lätt?


   
SvaraCitera

Generellt är ju dylikt beteende förkastligt, men det finns undantag som bekräftar regeln, så jag underlåter att yttra min åsikt tills jag vet specifikt vad du blir "kränkt" för.


   
SvaraCitera

ohjens:

är det så lätt?

Japp, så lätt är det 🙂


   
SvaraCitera