Aviseringar
Rensa alla

blir lätt arg


Ämnesstartare

Hej, jag vet inte om det är normalt eller inte, men jag kan i alla fall bli arg ganska lätt, tex spelar jag cs med kompisar och det går dåligt kan jag bli arg och slå saker, tex min förra datorskärm gick sönder för att jag var arg på långsamt nät. Men sen efter några minuter bara så kan de ha gått över och jag kan känna mej ledsen/arg på mig själv för att jag skrek åt någon eller liknande. Vet ni vad som kan vara mitt problem för helt normalt är det väl inte.


   
Citera
Ämnesetiketter

behåll, bättre att få utlopp för ilskan på engång än att gå och vara sur på det i månader, spara det där Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The one above all:
behåll, bättre att få utlopp för ilskan på engång än att gå och vara sur på det i månader, spara det där Tumme upp

Ja vet, men e de bra att man skriker åt sina kompisar/ failjemedlemmar när man blivit sur över något onödigt som att tex nätet inte fungerat?


   
SvaraCitera

Har du någon diagnos?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Har du någon diagnos?

nä de e därför ja skapa den här tråden för jag tänkte om nån sku veta 😛


   
SvaraCitera

Bättre att du avreagerar dig på något som är mindre känsligt. Typ en boxsäck.


   
SvaraCitera

Känner igen det där som fan ^^ Dock brukar inte jag bli förbannad om det går dåligt på t.ex CS eller CoD eller liknande spel, Om någon är bättre än mig och har snabbare reaktionsförmåga så good for you typ 🙂  vad som får mitt blod att koka är så kallade campers och cheaters, där har ett å annat tangentbord gått åt helvete kan jag säga!


   
SvaraCitera