Aviseringar
Rensa alla

Blir ledsen & sårad


Ämnesstartare

Jag har varit ihop med min kille i ca 1 år och allt har varit bra tills nu.

Men nu är det så att min komme tydligen tycker att jag är äcklig och snuskig bara för att han har sett att jag inte torkar mig och tvättar händer efter jag har kissat. Jag är glömsk, så lätt kan jag glömma att göra det. Sen kom han på mig att jag hade smakat på en blodklump från min tampong innan jag slängde den. Han tycker det här ett problem för att blir tydligen äcklad av mig. Men jag blir väldigt ledsen och sårad när han kallar mig för äckel och säger att jag är snuskig för detta. 

Hur ska jag göra för att han ska förstå att jag blir ledsen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är ganska äcklig för det så jag föreslår att du her upp en lapp på dörren eller något så att du inte glömmer Tumme upp

Den där tampong-grejej vill jag inte ens kommentera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urin är normalt sterilt och fritt från bakterier så det reagerar jag inte alls på. Blodklumpen i tampongen lät däremot otroligt äckligt. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:
Du är ganska äcklig för det så jag föreslår att du her upp en lapp på dörren eller något så att du inte glömmer Tumme upp

Den där tampong-grejej vill jag inte ens kommentera.

Du behöver ju inte kommentera att jag är äcklig, svider att min egna pojkvän tydligen tycker det. 
Men tack för tipset med lappen, men det är ju när vi är hos honom eller andra vännner som blir problem. Men sen blir de ju pinsamt för mig att ha lappar på dörren, mina syskon och föräldrar för ju reda på det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man är ju nyfiken på saker och ting så tänker inte kommentera dina handlingar. Men tycker du själv att det är fräscht att smaka på blod från sin egna tampong? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Urin är normalt sterilt och fritt från bakterier så det reagerar jag inte alls på. Blodklumpen i tampongen lät däremot otroligt äckligt. Tumme ned

Tack att du har en viss förståelse!

det med blodklumparna som kan finnas på tampongen efter baggar dragit ut den, har blivit som ett beroende. Tyckte att jag var ett äckel själv i början men har hålla på så länge nu så tycker inte det längre.

Men min pojkvän har verkligen förändras mot mig och det gör riktigt ont att han tycker att jag är äcklig/snuskig. Vet inte hur han ska sluta kalla mig det när han vet att det sårar mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Man är ju nyfiken på saker och ting så tänker inte kommentera dina handlingar. Men tycker du själv att det är fräscht att smaka på blod från sin egna tampong? 

Alltså ibland känner jag mig som ett riktigt äckel när jag gör det! Men det smakar ju nästan som vanligt blod som kan blöda från armen och ingen tycker någon är äcklig om man slicka på såret från armen. Eller hur?
det svider mer att bli kallad för äckel/snuskig om den man älskar. Men han verkar inte förstå de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Men det smakar ju nästan som vanligt blod som kan blöda från armen och ingen tycker någon är äcklig om man slicka på såret från armen. Eller hur?

Grejen är att det är lite mer främmande/udda att äta blod från en tampong än att slicka blod från armen. Därför upplevs det nog som äckligare också. Du kan ju alltid bjuda din kille på en blodklump så kanske han ångrar sig Glad


   
SvaraCitera
Haien

maddegbg:

Alltså ibland känner jag mig som ett riktigt äckel när jag gör det! Men det smakar ju nästan som vanligt blod som kan blöda från armen och ingen tycker någon är äcklig om man slicka på såret från armen. Eller hur?
det svider mer att bli kallad för äckel/snuskig om den man älskar. Men han verkar inte förstå de

Det är fortfarande lite konstigt att slicka upp blod från armen. Det är väl om det skulle hamna i munnen från näsblod som ses okej. Skulle inte direkt uppskatta om min flickvän åt mensblod..

Istället för att få honom att se förbi det skulle du väl kunna vänja dug med att tvätta händerna och sluta äta mensblod?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Grejen är att det är lite mer främmande/udda att äta blod från en tampong än att slicka blod från armen. Därför upplevs det nog som äckligare också. Du kan ju alltid bjuda din kille på en blodklump så kanske han ångrar sig Glad

Jag ber om seriösa svar till hjälp och inte sådan korkad idé som du kom med nyss. Tror ju verkligen inte att han uppskattar en sådan fråga närmande tydligen äcklar honom. 

Har du ingen seriösa tips så strunta att skriv! Är du F 11?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Det är fortfarande lite konstigt att slicka upp blod från armen. Det är väl om det skulle hamna i munnen från näsblod som ses okej. Skulle inte direkt uppskatta om min flickvän åt mensblod..

Istället för att få honom att se förbi det skulle du väl kunna vänja dug med att tvätta händerna och sluta äta mensblod?

Det med händerna får jag jobba på! Men som sagt är glömsk/slarvig. Duschar dock varje dag morgon och kväll.

Ser med tampongen har blivit som en tvångstanke/beroende så svårare att ta bort bara så där.


   
SvaraCitera
Haien

maddegbg:

Det med händerna får jag jobba på! Men som sagt är glömsk/slarvig. Duschar dock varje dag morgon och kväll.

Ser med tampongen har blivit som en tvångstanke/beroende så svårare att ta bort bara så där.

När du väl gjort det några gånger borde du vant dig. Att duscha 2ggr per dag är nästan lite väl mycket men du verkar väl annars renlig.

Tänk att klarar du av att inte göra det en gång så blir det bara lättare sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Jag ber om seriösa svar till hjälp och inte sådan korkad idé som du kom med nyss. Tror ju verkligen inte att han uppskattar en sådan fråga närmande tydligen äcklar honom. 

Har du ingen seriösa tips så strunta att skriv! Är du F 11?

Förlåt då surpuppa.. 

F11Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Förlåt då surpuppa.. 

F11Mycket glad

Är inte sur men vill inte äckla honom mer eftersom han verkar vara lättäcklad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg: Tack att du har en viss förståelse!

Det finns nog miljoner (kanske miljarder) fler bakterier på kundvagnar och kundkorgar ute i affärerna som alla håller i än vad det finns i bakterifri urin.

maddegbg: det med blodklumparna som kan finnas på tampongen efter baggar dragit ut den, har blivit som ett beroende. Tyckte att jag var ett äckel själv i början men har hålla på så länge nu så tycker inte det längre.

Reagerade nog mest på att det lät äckligt. Men för övrigt är det helt ofarligt att "slicka" i sig sitt eget blod. Får man ex att sår på fingret och det börjar blöda så är naturen så vist skapad att slickar man i sig blodet från såret eller snarare slickar på såret så stoppar det fortsatt blödande och påskyndar läkningen. Vill man få det sterilt så kan man gärna kissa på såret. Det fick militärerna lära sig förr.

Det är ju så djuren gör och de har ju överlevt i det fria i miljoner år. Dvs slicka på det blödande stället.


   
SvaraCitera