Aviseringar
Rensa alla

Blir ledsen & sårad


Ämnesstartare

Haien:

När du väl gjort det några gånger borde du vant dig. Att duscha 2ggr per dag är nästan lite väl mycket men du verkar väl annars renlig.

Tänk att klarar du av att inte göra det en gång så blir det bara lättare sen.

Älskar att duscha men kanske slarvar med hygien efter toabesök!

Mwn egentligen varför aka jag sluta set där med tampongen för? Varför ska jag behöva känna mig som ett äckel bara för min kille tycker det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien: Att duscha 2ggr per dag är nästan lite väl mycket men du verkar väl annars renlig.

Att duscha 2 gånger per dag med rent vatten är helt ofarligt för huden. Den största skurken är alla kemiska preparat typ tvålar - fasta som flytande. Vissa forskare påstår att det just är tvålen som orsakar att ex svetten luktar illa. Tvättar man bara kroppen med rent vatten så uppstår det inga odörer.  Tumme upp


   
SvaraCitera

nej det du egentligen bör göra är att sluta söka godkännande från andra

Men... om du vill att han ska förstå att du blir ledsen, säg "jag blir ledsen när du...".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ny kandidat till my strange addiction.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
nej det du egentligen bör göra är att sluta söka godkännande från andra

Men... om du vill att han ska förstå att du blir ledsen, säg "jag blir ledsen när du...".

Söker inget godkännande egentligen utan mer kanske mer om ni förstår
min kille eller om han är ute och cyklar typ


   
SvaraCitera

maddegbg:

Söker inget godkännande egentligen utan mer kanske mer om ni förstår
min kille eller om han är ute och cyklar typ

Så, exakt, du söker godkännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Så, exakt, du söker godkännande.

Tyck vad du vill om den saken! 


   
SvaraCitera
Haien

stoner:

Att duscha 2 gånger per dag med rent vatten är helt ofarligt för huden. Den största skurken är alla kemiska preparat typ tvålar - fasta som flytande. Vissa forskare påstår att det just är tvålen som orsakar att ex svetten luktar illa. Tvättar man bara kroppen med rent vatten så uppstår det inga odörer.  Tumme upp

Jo det låter rimligt men kan nästan garantera att TS använder någon form av tvål eller shampoo. Att duscha för ofta är känt för att ta bort naturliga oljor vilket lätt kan torka ut huden.


   
SvaraCitera
Haien

maddegbg:

Mwn egentligen varför aka jag sluta set där med tampongen för? Varför ska jag behöva känna mig som ett äckel bara för min kille tycker det?

Du har själv sagt att du ibland känner dig väldigt äcklad av det, det finns inget bra med det, och så är det något som din pojkvän inte tycker om. De flesta brukar kunna anpassa vissa saker för sin partner. Inget beroende är heller rent objektivt bra oavsett vad det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta tycker ju att det är äckligt och det sprider massa bakterier? Det är inte direkt hygieniskt heller 


   
SvaraCitera

inte normalt om man säger så jag skulle själv aldrig göra slicka upp mitt mens bara äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
inte normalt om man säger så jag skulle själv aldrig göra slicka upp mitt mens bara äckligt

Så du menar att jag är lite äcklig bara för jag tar blodklumparna från tampongen och äter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
De flesta tycker ju att det är äckligt och det sprider massa bakterier? Det är inte direkt hygieniskt heller 

Du får det som om jag vore äcklig. Men jag duschar varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddegbg:

Du får det som om jag vore äcklig. Men jag duschar varje dag

om du kommer ihåg att duscha 2 gånger per dag så kommer du väl ta mig fan komma ihåg att torka dig och tvätta händerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

om du kommer ihåg att duscha 2 gånger per dag så kommer du väl ta mig fan komma ihåg att torka dig och tvätta händerna

Kanske är lite slarvig då. Så fel uttryck


   
SvaraCitera