Aviseringar
Rensa alla

Blir ni arga när ni dör på TV-spel?


Smilen
Ämnesstartare

Denna killen kanske inte dör, men arg är han i alla fall.
Blir du också arg?


   
Citera
Ämnesetiketter
sies
 sies

Han är visserligen känd för sin ADHD och hans morsa hade slutat betala månadsavgiften för World of Warcraft. 

Enda gången jag blir arg på ett spel är när det är frustrerande pga. småsaker. Söt


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

sies:
Han är visserligen känd för sin ADHD och hans morsa hade slutat betala månadsavgiften för World of Warcraft. 

Enda gången jag blir arg på ett spel är när det är frustrerande pga. småsaker. Söt

ADHD märks. 


   
SvaraCitera

kan bli sur om ja inte riktigt är på bra humör oså kör man online och nån påflugen jävel jävlas 24/7 o man inte hinner göra nåt tillbaka typ så inte så ofta


   
SvaraCitera

Naa, blir ledsen om det är pengar på spel ibland 🙁


   
SvaraCitera

nä, det var ett bra tag sedan


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Stackarn Ledsen vill dessutom ba slita ut tandställningen på den som filmade. 


   
SvaraCitera

Nu spelar jag iof dataspel men man har sig själv att skylla på speciellt om man struntar i att spara men man lär sig ju. Ibland blir jag dock arg.


   
SvaraCitera

Varje gång en jävla ryss peaker ut mig från en helt efterbliven silvervinkel och tror han är duktig för det.


   
SvaraCitera

hans bror va ju dock inte schysst.. känner igen dedär själv har ja slagit sönder en byrå


   
SvaraCitera

Nää, jag kan oftast hantera min ilska


   
SvaraCitera

Smilen:
Denna killen kanske inte dör, men arg är han i alla fall.
Blir du också arg?

HAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!! 
Bland det roligaste jag har sett hm extremt ADHD/autism  utbrott? 😀


   
SvaraCitera
Berit

Kastar dosan ibland 


   
SvaraCitera
Berit

Så håller mig till bratz o hästspel nu
även lite strawberry cupcake 


   
SvaraCitera
Draug

Nja det händer ju att man blir förbannad och att det slinker ut några väl valda svordomar. Fast mest arg blir jag nog när man dör pga buggar i spelet lr om det kraschar helt, då är det svårt att tygla sitt raseri. Glad


   
SvaraCitera