Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:20 <---------ärvade den av thomas n(har tillstånd) e mkt stolt för äran va tycks passar den min personlighet här på um...jag tror min personlighet på um ärkorkig,dum,jobbig,snäll
Proteus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:20 Den får mig att sakna Thomas.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:22 mm gillar din avvis proteus den gör mig alltid lika varm inomburds
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:23 Proteus:DenHar du någon gång bytt avatar?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:24 SilentScream:Gillar inte glädje, tyvärr.ser dig som en glad tup iafEnding Jon:Den påminner lite om min kompis kusin ja tard beskrivere bra
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:24 passaro:Har du någon gång bytt avatar?tkr jag ej han ska
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:25 Angelize:tkr jag ej han skatkr ja också
Proteus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:26 Angelize: mm gillar din avvis proteus den gör mig alltid lika varm inomburdsHaha, härligt.passaro:Har du någon gång bytt avatar?Ja, jag hade en annan i typ fem minuter innan jag bytte tillbaka, men det var länge sedan.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:27 tycker din personlighet på um e "trevli snäll o intresting! Samt att en gladi avvis allti gör en lite gladare :)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Jul 2009, 01:33 Varenda gång du skriver att du är sur/irriterad kan jag inte ta dig på allvar pga avvisen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 4 Jul 2009, 15:54 hanne_bolan:Varenda gång du skriver att du är sur/irriterad kan jag inte ta dig på allvar pga avvisen.ha ha ha vet