Aviseringar
Rensa alla

Blir ögonfransar kortare med tiden?


Ämnesstartare

Blir ögonfransarna kortare med tiden?[sad] är 17 och jag tycker jag hade mkt längre ögonfransar när jag var 16. jag har slutat använda mascara varje dag.
Ngn som vet hur man får dom o växa utan alla tabletter och sånt man köper?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

mfgmdfgphfhmpgbnm acceptera dom som dom är eller använd mascara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag hade riktigt långa innan, mascaran skadar dom bara ännu mer så ja har slutat[n]


   
SvaraCitera

Förläng dem, använd lösögonfransar eller använd "mascara" som är nyttig för fransarna/gör dem längre efter x antal veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använde mkt smink innan,Så dom gick av mkt.Ser knappt ut som om jag har några nu,Så mascara skadar dom

Förläng dom 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej förlängingen håller bara i ett par veckor, inte värt det. Har hört att dom blir längre av vaselin och olivolja ? är det sant tror ni? ngn som har testat?


   
SvaraCitera

mwoah:

Har hört att dom blir längre av vaselin och olivolja ?

Falskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhh 🙁 aja det gör iaf så att dom inte bryts av [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa mild sminkborttagning som är anpassad för ögonsmink. Och skaffa icke-vattenfast mascara, det är lättare att få bort. Och var bara allmänt försiktig, gnugga inte sönder ögonen osv.
Sen kan du ju prova den där neu-lash?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller som jag, som inte orkar slänga ut massa pengar på neulash. Jag sätter på lagom med vaselin på ögonfransarna varje kväll, och det funkar. Kanske inte jätte mycket, men jag har märkt skillnad. Har dock inte håll på så jätte länge med det så, men ska fortsätta. Mina fransar kommer bli låååånga 😉


   
SvaraCitera