Aviseringar
Rensa alla

Blir provocerad av allt


Du är lite efter i din empatiska och sociala utveckling. Ditt beteende är inte adekvat för din ålder.
Om du har tur kommer du komma ikapp senare.
Annars får du väl lov att ändra dig om du vill uppfattas som en vanlig, trevlig tjej. Det är lättare sagt än gjort, men det är ofta ännu svårare att tänka sig det än att faktiskt göra det.
Nästa gång någon ber dig sänka dig så tar du ett djupt andetag och håller tyst.
Nästa gång någon annan människa är glad så tar du ett djupt andetag och försöker acceptera att andra människor har känslor och gärna vill uppleva så positiva sådana som möjligt.


   
SvaraCitera

Nu låter jag kanske lite elak mot dig men du ska inte misstolka mig. det är asjobbigt att vara som du och det är svårt att styra sin irritabilitet. Men det går, om man är uppmärksam på sina egna reaktioner och bestämmer sig för att ändra sig.


   
SvaraCitera

jag chansar med att posta inlägget, med risk för att provocera dig. det ligger väl helt enkelt i din natur att hata, eller så är det mens. ta Prozac det hjälper säkert[crazy]


   
SvaraCitera

att försöka växa upp och skärpa sig kanske funkar för vissa personer men det är ändå störande saker som man stör sig på och för mig iaf så kommer det tbx att jag beter mig som en 5-åring efter ett tag igen. det är nog bättre att dra sig ur dom situationerna som är provocerande. men svårt när det finns mycket man hatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shorty00:

Är 17

=

Marielle Hagblad:

Puberteten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

shorty00: Är 17

=

=

Marielle Hagblad:

Marielle Hagblad: Puberteten.

idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shorty00:

idiot

Jösses! Du blir verkligen provocerad av allt! COOLT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja JÖSSES VAD HÄRLIGT VA?!
jag vet inte hur det är med dig, du kanske precis har fått fjun på könet lagom till din 19års dag?


   
SvaraCitera

shorty00:

Ber någon mig sänka ljudet höjer jag. Well, you get the point. varför måste jag jävlas med alla?

Lite försenad trotsålder [cute]
Din inre 3 åring har tagit över [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herbert:

Lite försenad trotsålder

fast jag har redan gått igenom min tonårstrots..


   
SvaraCitera

shorty00:

fast jag har redan gått igenom min tonårstrots..

Pratar du tvärtomspråket oxå?


   
SvaraCitera

onödigt o skriva en tråd där man inte kan komma nån vart. Ingen kan ju komma med nått innan du e spydig, alla har ju fel och ingenting är bra...du kanske har varit arg länge över nått och kanske inte fått ut det. Men på chatt o så, så är det ganska enkelt o få ut sin ilska eftersom man inte är facemotface..
alla har vi jobbiga tider plus att det är massa hormoner i vår kropp som vi inte kan styra över som är väldigt jobbiga.
så skärp till dig lite innan de som är nära dig kanske inte vill umgås med dig längre, för det är väldigt jobbigt med såna som du (missuppfatta inte, du e inte ensam om det)..


   
SvaraCitera

TS kanske är i besittning av Sanningen och är oförmögen att tolerera något som inskränker denna, Sanningen (TS stabila objektiva åsikt) råder absolut. Allt annat är Fel/Falskt/Satan.

Jag tycker det verkar gå bra shorty00, tycker du ska fortsätta köra köra köra.

Nä men.. har du ADHD månne? Inget fel på det, bara bra att veta ifall man passar in under en diagnosticering för att kunna arbeta utifrån den.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hormoner + puberteten + du får nog snart mens. Det hör till, men försök att lägga band på dig tills vidare i vilket fall.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

skärp till dig lite innan de som är nära dig kanske inte vill umgås med dig längre,

Jag mår inte dåligt över att jag blir provocerad. Anledningen till varför jag skrev tråden var för att ta reda på varför men när alla börjar med idiotiska argument så är det klart att man säger emot, eller?

nasir:

har du ADHD

Har inte fått en diagnos och tror inte det heller. Dock är det inte helt omöjligt, går i släkten.


   
SvaraCitera