Aviseringar
Rensa alla

Blir så irriterad på kompisarna


Ämnesstartare

Okej, måste skriva av mig min frustration så den inte visas imorgon i skolan.

Jag ska ha middag snart för att jag har fyllt år. Jag som ska laga mat och bjuda hem alla, för att sen gå vidare ut. Nu är det så att några som ska med inte vill gå till det stället jag vill så de ska gå till något annat.

ALLTSÅ. det är min kväll och dem ska inte med ut till det stället jag vill till för dem tycker det är tråkigt där. Alltså ska jag och 3 st dit där jag vill och dem andra 4 ska till ett annat ställe. Är inte det jävligt skitigt av dem?!?! säg att jag har rätt! det är min kväll och allt. jag bjuder hem dem, jag lagar mat åt dem, också vill dem inte med mig ut sen?!?!?!?!

Jag kan vanligtvis kompromisera men just den kvällen vill jag såklart gå till ett ställe jag vet att jag har roligt på.

Nu har jag sagt till dem som vill till det andra stället att det är ok, dem får det om dem vill. Har gjort det eftersom jag inte vill ha massa skitsnack och bråk som det skulle bli om jag sagt åt det. Också för att jag vill ha asroligt och om dem följer med till ett ställe dit dem inte vill kommer det bara bli massa sura miner och skit.

MEN SÄG ATT JAG HAR RÄTT?!

och sen tänkte jag nämna något efteråt så dem får jävligt dåligt samvete för dem gjorde som dem gjorde. vad ska jag säga/göra?


   
Citera
Ämnesstartare

och påpeka inte de/dem. jag är irriterad och skrivit snabbt och slarvigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

MEN SÄG ATT JAG HAR RÄTT?!

Haha. [crazy]


   
SvaraCitera

ja du har rätt . det är jävligt dålig stil och brist på respekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju ganska egoistiskt av dem ja, när du fyller år och allt. Så himla stor skillnad kan de ju inte vara mellan ett uteställe och ett annat, och när du väl just fyllt och och bjudit dem på middag borde de ju kunna offra sig och gå i samlad trupp med dig. Till det andra stället kan de väl gå någon annan gång.

Nu har jag typ sagt att du har rätt. [wink]


   
SvaraCitera

jag är lite så att "skitsamma bara vi umgås" så jag hade följt med dom till det stället de ville, jag hade tyckt det varit dålig stil men njutit av kvällen ändå


   
SvaraCitera

Ptja, ja, lite dålig stil, men du får ändå skylla dig själv som säger att de är ok. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spigg:

Nu har jag typ sagt att du har rätt.

tack för det!

hästpojken:

jag är lite så att "skitsamma bara vi umgås" så jag hade följt med dom till det stället de ville, jag hade tyckt det varit dålig stil men njutit av kvällen ändå

självklart. Om det inte varit för det är 'min' kväll. Det kommer även bli sista gången jag får dricka alkohol på ett halvår, och det vet dem om! Självklart vill jag då gå till ett ställe jag vet att jag har roligt på. och sen vill jag inte till det andra stället, så sjukt fjortis och jobbigt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Ptja, ja, lite dålig stil, men du får ändå skylla dig själv som säger att de är ok.

gör jag ju också, det är mitt eget val. Men de sa faktiskt att de tänkte gå till det andra stället innan jag hann säga något..


   
SvaraCitera

Jag vet inte. Förstår mig inte riktigt på det här med vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh nu har jag smält situationen mer och applicerat den mer på hur jag själv skulle reagera, så sjukt drygt och egoistiskt av dem. Fattar fan inte hur de tänker, de måste ju tro att de är världens mittpunkt och att inga andras önskemål spelar någon roll.


   
SvaraCitera

Du har fel,

©hästpojken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spigg:

Åh nu har jag smält situationen mer och applicerat den mer på hur jag själv skulle reagera, så sjukt drygt och egoistiskt av dem. Fattar fan inte hur de tänker, de måste ju tro att de är världens mittpunkt och att inga andras önskemål spelar någon roll.

jaaa.. ungefär så jag tycker och tänker [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men näe. ju mer jag tänker på det desto mer irriterad blir jag nu. alltså. raaaaaaaaaaaaaaaaawwwww.


   
SvaraCitera

riktig dålig stil ju
min kompis fyller år snart och ska också ha middag
sen ska vi ut, alla till samma ställe
det är så det ska vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kinks:

det är så det ska vara

det är precis så det ska vara!!!

och jag vill bara mer och mer säga till dem att jag inte tycker det är ok! men hur gör man det utan sura miner?!


   
SvaraCitera