Aviseringar
Rensa alla

blir smått förbannad på vhs


Ämnesstartare

jag var på verket för högskoleservice (vhs) i onsdags och bad om att få ett intyg om rätt vill högre studier. en lakonisk tant svarar då att det kommer dröja två veckor för att fixa det. detta ställde givetvis till det då jag behöver pappret senast den 20:e varav att jag spenderar hela min torsdag till att ringa o grejja så jag får uppskov med min inlämning. idag damp mitt intyg ner i såväl engelska som svenska varav allt mitt arbete var slöseri. man blir ju lite smått förbannad på alla statens idiotiska instutitioner [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

alla statens idiotiska instutitioner

... SKA BRINNA! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde du skulle klaga på vhs-filmer liksom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

... SKA BRINNA! 😀

men seriöst, säger man två veckor o sedan kommer det efter en halv vecka så blir man ju misstänksam, kan ju inte vara världens svåraste uppgift att skriva ut intyget först o främst; (ctrl print lixom). trodde hon skämta när hon sa att det tar två veckor att skriva ut ett papper....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

men seriöst, säger man två veckor o sedan kommer det efter en halv vecka så blir man ju misstänksam, kan ju inte vara världens svåraste uppgift att skriva ut intyget först o främst; (ctrl print lixom). trodde hon skämta när hon sa att det tar två veckor att skriva ut ett papper....

Livet är hårt för överklassen också asso. [shake]


   
SvaraCitera

Jag antar att hon menade att det kunde ta upp till två veckor. Jag måste säga att jag nog föredrar när myndigheter tar i och säger att det ska ta längre tid än vad det gör än när det är tvärtom, och man väntar och väntar på de jäkla papprena som borde ha kommit för länge sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bengrutt:

ta upp till två veckor

nej, hon sa: eftersom vi håller på med högskoleintagning har vi fullt upp så det kommer ta några veckor, minst två.

Bengrutt:

a längre tid än vad det gör än när det är tvärtom

dom ska skriva ut ett papper, borde gå på några minuter


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

dom ska skriva ut ett papper, borde gå på några minuter

Visst, men de har extremt många såna uppgifter att göra som bara tar några minuter.

Du fick dem på en halv vecka istället för två, sluta whina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bengrutt:

Du fick dem på en halv vecka istället för två, sluta whina.

måste nu spendera hela dagen imorrn med att ringa o förklara och avboka min uppskjutning


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

måste nu spendera hela dagen imorrn med att ringa o förklara och avboka min uppskjutning

Det är däremot mer okej att whina för. Jag lider med dig, jag hatar att ringa främlingar/människor som inte är mina vänner.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

trodde du skulle klaga på vhs-filmer liksom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera