Aviseringar
Rensa alla

blir svårt


Ämnesstartare

VM-kvalet lottades igår kväll och det blir nog en svår resa för sverige. vi fick tyskland och irland. tyskland kan vi inte slå och irland är minst lika bra som oss. blir tufft. österrike ska inte heller underskattas. nedan är vår grupp

Tyskland
Sverige
Irland
Österrike
Färöarna
Kazakstan

här är resterna. spanien- frankrike blir kul. annars rätt lugnt. jag postade bara europa också. resten inte lika spännande

Grupp A: Kroatien, Serbien, Belgien, Skottland, Makedonien, Wales.
Grupp B: Italien, Danmark, Tjeckien, Bulgarien, Armenien, Malta.
Grupp D: Holland, Turkiet, Ungern, Rumänien, Estland, Andorra.
Grupp E: Norge, Slovenien, Schweiz, Albanien, Cypern, Island.
Grupp F: Portugal, Ryssland, Israel, Nordirlan, Azerbajdzjan, Luxemburg.
Grupp G: Grekland, Slovakien, Bosnien & Hercegovina, Litauen, Lettland, Liechtenstein.
Grupp H: England, Montenegro, Ukraina, Polen, Moldavien, San Marino.
Grupp I: Spanien, Frankrike, Vitryssland, Georgien, Finland.


   
Citera
Ämnesstartare

Mjo, det blir nog hårt alltså. Men å andra sidan, ofta vi skulle vinna en viss grupp of very much death vm 06


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Mjo, det blir nog hårt alltså. Men å andra sidan, ofta vi skulle vinna en viss grupp of very much death vm 06

vi var bättre 2006 tycker jag. fast irland ska man ändå kunna ta, får hoppas zlatan är på humör då. tyskland blir iaf en jävla match, den ska man se!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara tyskland vinner skiten är jag nöjd [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vi var bättre 2006 tycker jag. fast irland ska man ändå kunna ta, får hoppas zlatan är på humör då. tyskland blir iaf en jävla match, den ska man se!!

Mjo, tycker iofs jag med. Framförallt bakåt, menar, Mjällby gjorde ju typ årets prestation mot Argentina. Varenda jäffla inlägg sögs sig mot hans panna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Bara tyskland vinner skiten är jag nöjd

[love][love][love]

hejar på tyskland och sverige. är faktiskt halv tysk [love]

Budolicious:

Mjo, tycker iofs jag med. Framförallt bakåt, menar, Mjällby gjorde ju typ årets prestation mot Argentina. Varenda jäffla inlägg sögs sig mot hans panna

haha du menar 2002 nu va? ja han var mäktig, en viking


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha du menar 2002 nu va? ja han var mäktig, en viking

Oj, givetvis. Tänkte snett :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Oj, givetvis. Tänkte snett :c

haha ja märkte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hejar på tyskland och sverige. är faktiskt halv tysk [love]

duktig pojke [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

duktig pojke

sank you [bigsmile]


   
SvaraCitera

Är överlycklig! Båda matcherna mot Tyskland måste ses. Finns inget härligare när det gäller sport än att åka till Tyskland för fotboll. [cheers]

Sen känns väl Sveriges chanser inte jättegoda. Tyskland rår sig ingen på. Irland är starka och på uppgång och Österrike har ett flertal lovande spelare pågång så de borde få till det nån gång tycker man. Kazakstan bör man naturligtvis slå men det kan vara lurigt att åka dit och spela. Det har ett flertal stora nationer fått erfara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Är överlycklig! Båda matcherna mot Tyskland måste ses. Finns inget härligare när det gäller sport än att åka till Tyskland för fotboll.

nej verkligen inte, tyska fansen slår det mesta. ska bli riktigt kul

ja det blir tufft men vad som skulle göra mig mindre orolig vore ifall vi kunde få ett bra resultat hemma mot holland i EM-kvalet, det skulle kännas skönt. haha nej kazakstan åker man inte gärna till men de ska ändå slås, iaf ifall vi vill vidare. aja blir spännande men först kommer EM. holland matchen hemma närmar sig


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nej verkligen inte, tyska fansen slår det mesta. ska bli riktigt kul

Ja! Hoppas den spelas någonstans i norra Tyskland så man slipper åka genom hela landet. Hamburg eller Gelsenkirchen vore fint!

Ja först får man koncentrera sig på EM, där har de väl hyfsat goda chanser att komma med. Dock så tror jag inte man har någon större chans mot Holland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja! Hoppas den spelas någonstans i norra Tyskland så man slipper åka genom hela landet. Hamburg eller Gelsenkirchen vore fint!

Ja först får man koncentrera sig på EM, där har de väl hyfsat goda chanser att komma med. Dock så tror jag inte man har någon större chans mot Holland.

haha ja förhoppningsvis. gelsenkirchen skulle inte vara helt fel, schalkes arena är fin.

ja EM borde vi klara av fast vi borde nog inte räkna med vinst mot holland


   
SvaraCitera