Aviseringar
Rensa alla

Blir upphetsad av tjejer


Bakric

AVEII:

Kan va värt ju, var hon dyr?

90 euro. Folk tjatar hela tiden om att sex är överskattat, alt. att folk som knullar horor kommer ångra sig.
Dom har helt fel kan jag ju säga [crazy]


   
SvaraCitera
Paseo

Mawns:

Så säger ni ja, men i verkligheten så får snubbar som Bakric aldrig en chans. Det är skitsvårt att komma in i spelet när man är en nörd, jag själv har bara tur som råkar vara naturligt social och uppväxt med en player till pappa som inte tvingat på mig kassa ideal.Stick och ragga upp en nörd om det nu inte är så farligt, annars är det bara tomma ord

Det är inte alls tomma ord [sad] Han kanske inte får ytliga ragg eller ytliga relationer, men nog kommer han hitta kärleken en dag [smile]


   
SvaraCitera

Bakric:

Men inte fan blir saken bättre av att jag är en loser som aldrig kommer få till det...

Du är i alla fall inte ensam!


   
SvaraCitera

Paseo:

Det är inte alls tomma ord [sad] Han kanske inte får ytliga ragg eller ytliga relationer, men nog kommer han hitta kärleken en dag [smile]

Känns lite kliché-artat, men man kan ju alltid hoppas att så är fallet för honom. [smile]


   
SvaraCitera
Paseo

Homunculi:

Känns lite kliché-artat, men man kan ju alltid hoppas att så är fallet för honom.

Nejdå, så är det för alla som ger det en chans!


   
SvaraCitera

Paseo:

Nejdå, så är det för alla som ger det en chans!

Att hitta kärleken är iofs mer en fråga om chans snarare än ytliga relationer och ragg som snarare handlar mer om att man bör vara skicklig rent socialt då man inte förlitar sig på den "gnistan" som uppstår när två personer verkligen fattar tycke för varandra.

Tror jag, och alla har inte turen att hitta någon som de klickar med på ett bra sätt antar jag.


   
SvaraCitera

Bakric:

90 euro. Folk tjatar hela tiden om att sex är överskattat, alt. att folk som knullar horor kommer ångra sig.Dom har helt fel kan jag ju säga

fan 90 euro.. vad fick du för det?? det låter ju inte så värst dyrt, men det är ju ganska mycket pengar iaf [sad]


   
SvaraCitera
Paseo

Homunculi:

Att hitta kärleken är iofs mer en fråga om chans snarare än ytliga relationer och ragg som snarare handlar mer om att man bör vara skicklig rent socialt då man inte förlitar sig på den "gnistan" som uppstår när två personer verkligen fattar tycke för varandra.Tror jag, och alla har inte turen att hitta någon som de klickar med på ett bra sätt antar jag.

Johodå, det finns hur många människor som helst i världen, letar man så hittar man!


   
SvaraCitera

Paseo:

Johodå, det finns hur många människor som helst i världen, letar man så hittar man!

Haha, känner mig rätt så negativ i jämförelse med dig nu. [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

Homunculi:

Haha, känner mig rätt så negativ i jämförelse med dig nu.

Nejdå nisse lilla!!


   
SvaraCitera
Bakric

Paseo:

Det är inte alls tomma ord Han kanske inte får ytliga ragg eller ytliga relationer, men nog kommer han hitta kärleken en dag

"En dag"...
Gillar inte klangen i det då man säger att "en dag" så dör alla, och jag tror jag har bra många år dit [crazy]

Tickstart:

fan 90 euro.. vad fick du för det?? det låter ju inte så värst dyrt, men det är ju ganska mycket pengar iaf

Mjao det var så pass najs att jag definitivt inte ångrar att jag gjorde det.
Eller jao, med tanke på att jag hade kunnat hitta nåt billigare så ångrar jag mig väl på så vis [rolleyes]


   
SvaraCitera
Paseo

Bakric:

"En dag"...
Gillar inte klangen i det då man säger att "en dag" så dör alla, och jag tror jag har bra många år dit

Men va sur och patetisk och negativ då, varsågod [mad]

[chocked]


   
SvaraCitera

Kära bullen,
Jag tänder på två tjejer tillsammas. Är jag egentligen en heterosexuell kille?


   
SvaraCitera

Paseo:

Johodå, det finns hur många människor som helst i världen, letar man så hittar man!

När folk blir kära så händer det ju bara, det är inte som om att man hittar det bara för att man letar.

Hur letar man ens, genom att ragga?


   
SvaraCitera

Mawns:

det är inte som om att man hittar det bara för att man letar.

Det gäller min plånbok också.


   
SvaraCitera