Aviseringar
Rensa alla

Blir väldigt "pirrig" där nere och kladdig, något fel? Tjej 14 år


Ämnesstartare

Hej!
Jag har försökt söka efter liknande trådar men inte hittat det jag är orolig för om mig...
Jag undrar om det är något fel med mig och min kropp.. jag är en liten tjej på 14 år, ganska blyg.. och många dagar i veckan så pirrar jättemycket det där nere på mig och jag blir kladdig, oavsett om jag är t.ex. är hemma eller går i butiker med mina kompisar. Jag är oskuld och har aldrig haft förhållande, men det blir mer pirr osv när någon kille kollar på mig eller om jag ser någon i en film och jag kan inte ens kontrollera det.
Varje gång jag kommit hem från stan så måste jag byta trosor och det är väldigt jobbigt. Jag är orolig och undrar om någon haft liknande eller borde jag söka vård? Jag vet att det nog är en sexuell attraktion, men det kan väl inte vara normalt.. borde jag kolla upp det? Ska jag börja onanera ofta?

Såhär kan det se ut när jag kommer hem och tar av mig trosorna.. *LÄNK BORTTAGEN*

Ta bort bild om man inte får skicka sånt.. inget vet vem jag 
är och jag skäms inte å vill förklara,

Snälla kom med seriösa svar eller råd

Hälsningar orolig tjej....


   
Citera

Du bör ta bort bilden typ nu. Om du faktiskt är seriös och inte ljuger om din ålder, så är det också olagligt Trött 


   
SvaraCitera

Troll du är riktigt patetisk..


   
SvaraCitera

stiftelse:
Du bör ta bort bilden typ nu. Om du faktiskt är seriös och inte ljuger om din ålder, så är det också olagligt Trött 

Personen är ett troll och en riktigt dålig en.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur tar jag bort min bild? alltså redigerar min tråd...


   
SvaraCitera

emeliez07:
Hur tar jag bort min bild? alltså redigerar min tråd...

Du ska nog bara kunna trycka på kugghjulet och ta bort länken, och spara. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dina "problem", men det är nog ingenting farligt. Om du faktiskt är oroad så kan du ju försöka uppsöka läkare 🙂


   
SvaraCitera
Haien

Jag tror det är troligt att TS inte är ett troll, utan en vilsen ung tjej. Hon har nu också avreggat för att hon inte fått något seriöst svar. 

Till dig emeliez07, om du går in på den här sidan igen, det är inget fel på dig, du är i en ålder då kroppen förändras mycket och det du upplever är helt naturligt. Bilden borde du dock inte lagt upp.


   
SvaraCitera