Aviseringar
Rensa alla

Blivande moder


Åtta

mediakatt:

Eller snarare fem månader? [confused]

12 - 7 = 9 [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

12 - 7 = 9

12-7=5 [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nu har din pojkvän nio månader på sig att bli en välkänd medlem här, så erat barn blir ett äkta certifierat UM-barn.

9 månader? Jag som trode att vårat barn kommer vid årsskiftet 🙂

Sambon min är dock mer för x box än forum [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis till ungen!![bigsmile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast grejen är ju att det inte blir bara för denne då, utan födelsedagen glöms kanske lätt bort i allt stök med nyårsfirande.

Iofs.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Studenttjej:

Grattis till ungen!!

Hehe tack. Nu är det bara till att hoppas att det inte blir ett kolik barn 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra, hoppas att det blir en tjej.


   
SvaraCitera

Elakt att låta den födas runt jul. Den kommer få mindervärdeskomplex för den inte får ett "riktigt" kalas, och föräldrarna skall köpa julklappar istället för presenter. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Elakt att låta den födas runt jul. Den kommer få mindervärdeskomplex för den inte får ett "riktigt" kalas, och föräldrarna skall köpa julklappar istället för presenter.

Ja 🙂 Men jag ska ju knipa lite är det tängt tills år 2010


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tojjo:

nah.. jag vet inte riktigt. Men bättre det än julafton 🙂

en släkting till mig fyller 25 dec. kul lix [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woaaaah:

en släkting till mig fyller 25 dec. kul lix

Stackarn. En klasskompis till mig i låg och mellanstadiet fyllde år på julafton. Min gammelmormor på nyårsafton och min mor på nyårsdagen. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyller år den 27:e December.

Kan säga att att det inte är spec. kul :p

Ofta väldigt få hemma (folk som ska iväg till Jul och Nyår, ofta perioden därimellan också). Dessutom vore det lite roligare att ha något att se fram emot mitt på året, presenter o så bryr jag mig inte så mycket om men man vill ha en anledning att komma ifrån vardagen bara.

Grattis till barnet, för övrigt. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Ofta väldigt få hemma (folk som ska iväg till Jul och Nyår, ofta perioden därimellan också). Dessutom vore det lite roligare att ha något att se fram emot mitt på året, presenter o så bryr jag mig inte så mycket om men man vill ha en anledning att komma ifrån vardagen bara.

Har du ingen namnsdag då? Då kan du ju ta den dagen och kalasa till det på istället 🙂

Tack 🙂

NUJÄVLARR:

ska sparka dig i magen innan

Oj oj oj vad glatt det var här då. Någon som inte fick den sortens lärdagsgodis han ville?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska han/hon heta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en son född den 3:e advent=17 december 2006 [smile] och en dotter född den 15 maj i år.


   
SvaraCitera