Aviseringar
Rensa alla

Block hehe.


Nollan
Ämnesstartare

Nu är det såhär då va att när jag satt vid en mac och var inne på msn och då spammade Kablash , så jag skulle blockera honom lite snabbt och sen ta bort de igen, men nu går inte blocken att ta bort.

Har tryckt på tillåt flertal gånger, gått in på min egen dator för att ta bort blocken genom den men där är han inte ens blockad så det funkade inte så bra heller.

Har gått in på "Inställningar" och sen flyttat honom från blockerad listan till tillåt listan, och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska få bort blockeringen, så har någon en aning om hur jag ska få bort blockeringen ?:P


   
Citera
Ämnesetiketter

[sad]</3


   
SvaraCitera

hahaha[blush]


   
SvaraCitera

traumatiskt minne som din dator fick?[sad]


   
SvaraCitera

Tror du har skapat den här tråden för att lura Kablash att du försöker ta bort blockeringen 🙂


   
SvaraCitera

aahha[blush][blush]


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

Netherlick:

traumatiskt minne som din dator fick?[sad]

ah :((


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

Buddah:

lura Kablash

hahaha ne:( så hemskt är jag inte, hade varit en smart plan dock!


   
SvaraCitera

trodde du menade ett sånt
Image
[blush][blush]


   
SvaraCitera
Nollan
Ämnesstartare

m3lis:

ett sånt

hhahaha 😀[love][love]


   
SvaraCitera

Säkert klienten som har buggats, försök att skriva till honom. Om det fortfarande inte går så försöker du väl att ta bort MSN klienten och installera om den. Eller så försöker du ta bort honom sen adda igen och blocka upp! [y]


   
SvaraCitera

Läste en lista över med vanliga buggar i Ms live messenger klienten för mac.

Några om dom vanliga var att det inte fungerar att blocka/avblocka folk (och att det crashar 24/7).
Ms har misslyckats rejält med klienten till mac.


   
SvaraCitera

kaffesked:

Ms har misslyckats rejält med klienten till mac.

ms misslyckas med allt


   
SvaraCitera