Aviseringar
Rensa alla

Blockera användrare?!


Ämnesstartare

Hur gör man?


   
Citera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Hur gör man?

Om du får PM från användaren borde det gå genom att:
Tryck på något PM du fått från användaren.
Till vänster kommer en liten meny upp under rubriken Meddelande. En av dessa undermenyer är Blockera användaren.
Har ej själv den förmånen att blockera så vet ej exakt men tror att det var något sådant.

Blockera användare helt går inte.
Du ska dock kunna blockera att se användarens inlägg på forumet genom UM+ som du kan använda, finns en tråd om det under Datorer och IT tror jag, hittar ej tråden och hinner ej leta upp den (kontakta ev Åtta om det då han har pillat lite med det tror jag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Om du får PM från användaren borde det gå genom att:
Tryck på något PM du fått från användaren.
Till vänster kommer en liten meny upp under rubriken Meddelande. En av dessa undermenyer är Blockera användaren. Har ej själv den förmånen att blockera så vet ej exakt men tror att det var något sådant.

Tack! [smile]

Knarko:

Blockera användare helt går inte.
Du ska dock kunna blockera att se användarens inlägg på forumet genom UM+ som du kan använda, finns en tråd om det under Datorer och IT tror jag, hittar ej tråden och hinner ej leta upp den (kontakta ev Åtta om det då han har pillat lite med det tror jag).

Bra att veta om det skulle behövas någon gång [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Tack! [smile]

Funkade detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Funkade detta?

Ja, ungefär iaf. Jag tröck på meddelandet och under kom det upp två knappar man kunde välja på och den ena var typ "blockera användare".


   
SvaraCitera