Aviseringar
Rensa alla

Blod!!


Ämnesstartare

Är jag den ända som tycker att blod smakar gott i mindre mängder... Slickar t.ex. bort om jag skulle blöda nån gång


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gillar mens mer *slurrrp*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du goth eller.


   
SvaraCitera

vidrig du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, nice är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har redan gjort en sådan här tråd.
Lås den här innan jag blir tjurig.


   
SvaraCitera

Pillade alltid bort mina sårskorpor när jag var liten och åt upp dom. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan också slicka bort om det är i mindre mängd. men det är då inte för att det är gott utan mer för att jag inte orkar hämta papper/inte har papper i närheten


   
SvaraCitera

Joojjo:

Är jag den ända som tycker att blod smakar gott i mindre mängder... Slickar t.ex. bort om jag skulle blöda nån gång

jag kan suga på ett sår, men skulle aldrig kunna skära av en blodorder och hälla upp mitt blod i ett glas och sen dricka upp det med ett sugrör. Vilken blodgrupp har du förresten? det kan vara farligt om du "dricker" blod ur fel blodgrupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, gott och gott, men visst har hänt mest för jag har varit utom räckhåll för pappar.

PixPoxy:

Vilken blodgrupp har du förresten? det kan vara farligt om du "dricker" blod ur fel blodgrupp.

Hon dricker inga glas med blod och hon sa verkligen inte att hon "dricker" blod av någon annan. [rolleyes]


   
SvaraCitera

JejeX:

Hon dricker inga glas med blod och hon sa verkligen inte att hon "dricker" blod av någon annan. [rolleyes]

skönt för det är väldigt äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

skönt för det är väldigt äckligt

Jo... Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

Vilken blodgrupp har du förresten? det kan vara farligt om du "dricker" blod ur fel blodgrupp.

asså jag hälle rju inte upp det mer bara slickar av från sår å så,


   
SvaraCitera