Aviseringar
Rensa alla

blod i avföring


Ämnesstartare

herreeeeguud! jag freakar ut just nu.. Märkte att det kom ut blod nyss.. VAD BEROR det på?!?! HERREGUD får verkligen panik [chocked]


   
Citera

magsår?


   
SvaraCitera

HAHAHA lugn. Du kanske supit för mycket. Eller du kanske fått en spricka! :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

magsår?

hur vet man att man har det? finns det fler tecken??


   
SvaraCitera

emery:

supit för mycket.

får man så då? aldrig hört talas om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

HAHAHA lugn. Du kanske supit för mycket. Eller du kanske fått en spricka! :O

jaa.. alltså på nyår blev det lite föör mycket.. Men det var ju ändå tre dagar sen nu ;s
Är det farligt tror du :O


   
SvaraCitera

soanonym:

hur vet man att man har det? finns det fler tecken??

smärta i magen och illamående har jag för mig, men ring sjukvårdsupplysningen


   
SvaraCitera

isola:

får man så då? aldrig hört talas om

Japp hört flera.

soanonym:

Är det farligt tror du :O

Nej absolut inte. Men alltså om det fortsätter är det ju något fel. Du kanske har en spricka eller något annat. Kolla upp det hos läkare då. Men du behöver verkligen inte oroa dig om det bara hände en gång nu.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

smärta i magen och illamående har jag för mig, men ring sjukvårdsupplysningen

alltså, bara för att du nu sa det känns det både som att jag har ont och är illamående. Så vet inte riktigt nu hur det känns... tror du det är farligt att vänta ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Nej absolut inte. Men alltså om det fortsätter är det ju något fel. Du kanske har en spricka eller något annat. Kolla upp det hos läkare då. Men du behöver verkligen inte oroa dig om det bara hände en gång nu.

okej.. Tack! ska försöka att inte oroa mig, blir ju inte direkt bättre utav att jag gör det.. Men att man har druckit för mycket och att det blöder sen, vad beror det på? ;o


   
SvaraCitera

soanonym:

alltså, bara för att du nu sa det känns det både som att jag har ont och är illamående. Så vet inte riktigt nu hur det känns... tror du det är farligt att vänta ;s

haha det brukar vara så när folk beskriver symptom [wink]
ta det bara lugnt och vänta ett tag och se hur det känns.
Magsår dör du inte av iaf


   
SvaraCitera

emery:

Japp hört flera.

tycker synd om alkisarna på parkbänkarna, ännu ett problem för dem liksom[sad]


   
SvaraCitera

soanonym:

Men att man har druckit för mycket och att det blöder sen, vad beror det på? ;o

Jag vet inte typ att kärl spruckit kanske, alltså det är ju inge bra tecken direkt. Men absolut inte farligt. 🙂 Dessutom kan man ha fått ett litet sår bara i slutet av tarmen eller magen eller vad man säger. Inte heller farligt.

men obs OM det skulle fortsätta så är det ju något annat, då kan du börja oroa dig. Ring en läkare då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha det brukar vara så när folk beskriver symptom
ta det bara lugnt och vänta ett tag och se hur det känns.
Magsår dör du inte av iaf

haha känner igen mig i det där xD
okeej nej du har rätt! ska ta det lungt nu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag vet inte typ att kärl spruckit kanske, alltså det är ju inge bra tecken direkt. Men absolut inte farligt. 🙂 Dessutom kan man ha fått ett litet sår bara i slutet av tarmen eller magen eller vad man säger. Inte heller farligt.

okej 😮 Men det är förmodligen inte farligt då alls, inget jag borde vara så orolig över alltså.
kan fortfarande inte hjälpa över min panikattack som börjar gå över litegrann xD


   
SvaraCitera