Aviseringar
Rensa alla

blodprov! !


Örebroarn86:

1 timme? Nikton försvinner ur kroppen på ca 24timmar. Allt annat är bara att man är beroende. 

Nikotin bryts ner skitfort, dock bildas det något annat som jag inte vet vad det heter i blodet som sitter kvar lite längre, men inte heller längre än 24 timmar.

Vet även att efter 20 minuter går blodtryck och puls ner till normal nivå och blodkärlen vidgas. Temperaturen ökar i händer och fötter. Så kroppen är rätt bra på att bryta ner det..

Dock tar det ju 15 år för kroppen att vara helt återställd efter rökning... så jävla vidrigt. usch usch usch, är så glad att jag slutat.


   
SvaraCitera
Lounge

S3ON:

Lol nä du måste skoja.. Vad jag har hört är det inte olagligt för en minderårig att röka cigaretter, däremot är det olagligt att sälja cigaretter till minderåriga.. Skeptisk 

jag vet vad som hände iaf:((((((((((((((


   
SvaraCitera

Lounge:
jag vet vad som hände iaf:((((((((((((((

LedsenLedsen


   
SvaraCitera

Lounge:

Ja 🙁 polisen ringde min mamma och pappa och sedan fick jag böter på 1500 kr... inte kul

Ja och det har väl dessutom blivit skärpta böter sedan alliansen gjorde om regelverket för några år sedan. Nu är det inga mjäkiga sosseböter längre.


   
SvaraCitera
Lounge

dazed: Ja och det har väl dessutom blivit skärpta böter sedan alliansen gjorde om regelverket för några år sedan. Nu är det inga mjäkiga sosseböter längre.

du skojjar?? trådstartaren kommer ju bli bankrutt 🙁


   
SvaraCitera

Lounge:

du skojjar?? trådstartaren kommer ju bli bankrutt 🙁

Önskar jag gjorde det. Var väl i samband med att man ritade upp ett nytt handlingsprogram mot droger i allmänhet, främst med fokus på ungdomar och att fånga upp sånt här i tidig ålder. Jävla folkpartiet.


   
SvaraCitera