Aviseringar
Rensa alla

Blodpudding


Ämnesstartare

Åtta:

Det här är den näst bästa idé jag hört idag.

Bara näst bästa?

Åtta:

Dokumentera detta i bild- eller videoform, snälla!

Bilder utlovas när projektet kommer till liv

Lounge fact:

ja, nog för att jag inte käkar blodpudding, men det är vidrigt att äta från människan som en kannibal. det är inte normalt [crazy]

Jävla diet-normativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Jävla diet-normativ

yup


   
SvaraCitera
Åtta

Liebestraum:

Bara näst bästa?

Ja. Jag och Vifot-Haas kläckte tillsammans en idé så fantastisk att det inte finns ord att beskriva den.

Men din idé kommer in som stark tvåa.


   
SvaraCitera
smisk

Oj. Intressant idé. Återkom med resultat, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag och Vifot-Haas kläckte tillsammans en idé så fantastisk att det inte finns ord att beskriva den.

Blir nyfiken


   
SvaraCitera
Åtta

Liebestraum:

Blir nyfiken

Åtta:

det inte finns ord att beskriva den

Tyvärr. [sad]


   
SvaraCitera
smisk

Åtta:

Ja. Jag och Vifot-Haas kläckte tillsammans en idé så fantastisk att det inte finns ord att beskriva den.

Alltså har ju sagt att jag inte går med på trekanter med 2 killar.... kan ni snälla sluta tjata om det :s


   
SvaraCitera
Åtta

smisk:

Alltså har ju sagt att jag inte går med på trekanter med 2 killar.... kan ni snälla sluta tjata om det :s

Det är ju det som är grejen med vår brillianta idé! Vi tänkte helt enkelt att en av oss får genomgå ett könsbyte. [y]


   
SvaraCitera
smisk

Åtta:

Det är ju det som är grejen med vår brillianta idé! Vi tänkte helt enkelt att en av oss får genomgå ett könsbyte. [y]

det var en ny twist jag inte hört om, väntar med spänning på vem utav er det blir!


   
SvaraCitera

Blodpuddning med jordgubbsylt. Fina grejor [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm blodpudding.

Är man kannibal om man äter sig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Blodpuddning med jordgubbsylt. Fina grejor [blush][blush]

jordgubbssylt? [shake] Lingonsylt! [no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

antrax:

Är man kannibal om man äter sig själv?

Förmodligen


   
SvaraCitera

Liebestraum:

jordgubbssylt? [shake]

Låter galet. Men är tokgott.


   
SvaraCitera

Alla har nån irriterande jävel i sin omgivning, du vill inte ta den fans blod iställe? Iofs så riskerar du att hamna i finkan, tror inte du gör de o du tar ditt eget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelarn:

Alla har nån irriterande jävel i sin omgivning, du vill inte ta den fans blod iställe?

charmen ligger ju i självdyrkan och att fisk-blod-pudding är egenproducerad föda, andra varelsers blod kan man köpa på ica........


   
SvaraCitera