Aviseringar
Rensa alla

Blöda vid första samlaget...


Ämnesstartare

Har bara en undran: hur många här inne är så dumma att de tror att det är vanligt och "rätt" att tjejen blöder vid första samlaget?

Visst förekommer det men i jävligt många fall är det DUDold text: , ditt jävla svin, som skadat kvinnan. Blir upprörd när folk på allvar tror att kvinnan SKA blöda... idioter.

Dold text: Alla som nu skriver något rasistiskt liknande eller ens klagar på en annan kultur kan få sig själva att blöda, det är inte det tråden handlar om. Tråden handlar om vilka som är dumma nog att tro att det är så det ska vara.

[mad][mad][mad]


   
Citera

[love] Bli min fru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[love] Bli min fru

ok[blush][love]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

DU

Luna Lovegood:

SKA

Luna Lovegood:

blöda...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nomnomnam:

you

Nomnomnam:

are

Nomnomnam:

potato

[zzz]
Tack för din medverkan i denna tråd, hejdå.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Tack för din medverkan i denna tråd, hejdå.

muhahah naw[love]

nejmen om jag ska vara seriös, så sa läraren på sexualkunskapen en gång att tjejer kanske blöder första gången, och att det var helt naturligt.
Trodde inte på henne då, tror inte på henne nu [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nomnomnam:

att tjejer kanske blöder första gången

Fast det är ju korrekt.

Nomnomnam:

och att det var helt naturligt.

Javisst, helt naturligt att somliga killar är jävligt dåliga på att tillfredsställa sina tjejer, vissa tjejer är trängre än vad de "borde" va och vissa har problem att bli våta. Alla dessa tre alternativ leder lätt till blod. Oftast handlar det nog, skulle jag tro, om att killen är jävligt dålig på att tillfredsställa.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Oftast handlar det nog, skulle jag tro, om att killen är jävligt dålig på att tillfredsställa.

Samt att vissa tjejer inte fattar att man ska vara avslappnad och kåt när man knullar.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Oftast handlar det nog, skulle jag tro, om att killen är jävligt dålig på att tillfredsställa.

också finns det 13-åringar som bara har sex för att det är status[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Samt att vissa tjejer inte fattar att man ska vara avslappnad och kåt när man knullar.

Nomnomnam:

också finns det 13-åringar som bara har sex för att det är status[ops]

Sluta, denna tråd är till för att klaga på killar.[cool][wink]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Sluta, denna tråd är till för att klaga på killar

Hahah[y]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Men vem fan "tillfredsställer" kvinnan eller tjejen första gången? Är väl mer eller mindre en pina.


   
SvaraCitera