Aviseringar
Rensa alla

blöder efter sex


Ämnesstartare

förlorade oskulden för ett tag sen, blödde då jättemycket & då menar jag JÄTTEMYCKET! fortsatte blöda dagarna efter lite & nu har jag jättemycket flytningar.
har det blivit obalans i underlivet eller vad har hänt? har ni haft liknande upplevelser?[n]


   
Citera

Nej, gå till UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det kommer blod från underlivet utan att man vet orsaken bör man besöka gynekolog [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej du behöver inte gå till gyn för du blödde om det var första gången du hade sex lr om det var lite sådär extra hardcore det är "vanligt" fast det ska ju inte fortsätta i evigheter

flytningar vet jag ej du kanske ska köpa intimtvål för o få tillbaka balansen
vanlig naturell filmmjölk har jag hört hjälper också så det kan du mata pussyn med
mvh angie


   
SvaraCitera

Din mutta kan ha fått sår, eftersom det var din första gång så händer det ibland att man blöder.

Fast i ditt fall verkar det för mycket blod.

Ring ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt vanligt för tjejer.. Antagligen något litet sår, det kommer läka. Men använd intimtvål försiktigt och peta inte så att det blir irriterat[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår aldrig det där med att blöda. Blöder bara när jag har mens, oavsett hur våldsamt sex jag har haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nanuettt:

har det blivit obalans i underlivet eller vad har hänt?

Förmodligen, men är du osäker bör du uppsöka ungdomsmottagningen.
Att du blöder mycket kan bero på att du inte är tillräckligt våt under samlag, använd glidmedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är... alltså säker på att.. du inte .. fick mens ... av sexet ..


   
SvaraCitera