Aviseringar
Rensa alla

Blöder när jag skiter


Ämnesstartare

Tja Jag har ett problem men innan jag beskriver mitt problem så är det väl bäst att ni får lite bakgrunds information.

Ålder: 16
Vikt: 100kg (Har gått upp runt 10kg per år i 3 år kanske)

Flyttade för runt ett år sen och efter det gick jag upp ganska mycket. Inga kompisar i närheten och satt bara vid datorn i stort sett. Åkte in till sjukhus i maj eller något för att jag hade brutalt ont i magen och förmodligen var jag förstoppad. Fick någon skit i röven och det sprutade ut. Det hände igen i sommras och exakt samma men denna gången åkte jag inte in till sjukhuset. Jag lät det va och gick och sket men det släppte inte riktigt då. Släppte efter jag hade spytt upp hela min mage samma som i maj.

Anyways jag fick Hemorrojder och det var ett problem i ett litet tag. Berättade för mina föräldrar och dom ville uppsöka en läkare men det ville inte jag. Det löste sig själv och försvann. Trodde jag, det gick(verkar det som) ifrån externa hemorrojder till interna. Jag kan knappt skita utan att få ont och det svider som om du har varit i thailand och ätit det starkaste du kan hitta. Blöder också.

Jag har inte sagt att det har kommit tillbaks till mina föräldrar än.. Lite Tabu att prata om sånt här känner jag.

Tips?


   
Citera

Rör på dig, ät fibrer och uppsök läkare.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

ClasOlsson:

uppsöka en läkare

Är nog en god idé.


   
SvaraCitera

är du 16 och väger 100 kg? då har du väl ett större (haha större) problem än bajsblod

ut och rör på dig för fan


   
SvaraCitera

Ingen här kan tyvärr hjälpa dig.. Men som sagt, gå till en läkare, så får du hjälp. Det är vardag för dom!


   
SvaraCitera

om du har problem med övervikt redan nu så borde du nog snabbt gå ner så du inte dör innan 30 lol


   
SvaraCitera

Hah, 16 och 100kg [blush]


   
SvaraCitera

pallo217:

Hah, 16 och 100kg

TS kanske är lång?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

då har du väl ett större (haha större)

[love]


   
SvaraCitera

MoaGun:

TS kanske är lång?


   
SvaraCitera

pallo217:

Vadå nä?
Känner en kille som är 1,90 lång & vägar omkring 100 kg, inte är han överviktig. Men visst, TS kanske är överviktig, hans ev problem, hade inget med hans fråga att göra, har man inget vettigt att skriva går det att låta bli.


   
SvaraCitera

MoaGun:

Vadå nä?
Känner en kille som är 1,90 lång & vägar omkring 100 kg, inte är han överviktig. Men visst, TS kanske är överviktig, hans ev problem, hade inget med hans fråga att göra, har man inget vettigt att skriva går det att låta bli.

Han har skrivit sin längd i annan tråd, han är överviktig.


   
SvaraCitera

MoaGun:

har man inget vettigt att skriva går det att låta bli.

Welcome to UM!

Klart han är tjock, varför skulle han annars skriva vikten? [confused]


   
SvaraCitera

MoaGun:

har man inget vettigt att skriva går det att låta bli.

pallo217:


   
SvaraCitera

MoaGun:

har man inget vettigt att skriva går det att låta bli.

pallo217:

Ägd


   
SvaraCitera