Aviseringar
Rensa alla

Blöder när jag skiter


isola:

Han har skrivit sin längd i annan tråd, han är överviktig

MEN och? Vem bryr sig? Är väl hans problem? Varför tjata & hacka på honom för det?

Floppsen:

Klart han är tjock, varför skulle han annars skriva vikten?

Jadu, jag vet inte. Men han skrev ju inte tråden pågrund av att han var överviktig? Har ju lixom inget med saken att göra.

Blivande_japan:

Jo, det går.


   
SvaraCitera

MoaGun:

Jadu, jag vet inte. Men han skrev ju inte tråden pågrund av att han var överviktig? Har ju lixom inget med saken att göra.

Jag är inte överviktig å kan skita normalt. Är skiter onormalt.

Inte fet = Skiter normal

Han ≠ Skiter normal

dvs

Han ≠ Inte fet

med andra ord

Han = Fet


   
SvaraCitera

MoaGun:

MEN och? Vem bryr sig? Är väl hans problem? Varför tjata & hacka på honom för det?

Han måste ju förstå att han ska ta tag i sina problem och inte vänta tills alla roliga följdsjukdomarna knackar på, eftersom hans föräldrar inte bryr sig tillräckligt mkt för att uppmärksamma hans problem och tvinga iväg honom till läkaren.
Men självklart ska man inte reta och hacka på folk.


   
SvaraCitera

MoaGun:

Har ju lixom inget med saken att göra.

Men jo. Hemorrojder får man när man är överviktig, inte endast då, men otroligt vanligt att överviktiga får det.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Jag är inte överviktig å kan skita normalt. Är skiter onormalt.

Inte fet = Skiter normal

Han ≠ Skiter normal

dvs

Han ≠ Inte fet

med andra ord

Han = Fet

Behöver inte alls bero på att han är överviktig, om det var det du försökte säga. Men visst det kan göra det. Gå till läkaren är nog en bra början, hur som.


   
SvaraCitera

MoaGun:

Behöver inte alls bero på att han är överviktig, om det var det du försökte säga. Men visst det kan göra det.

Är man överviktig beror allt på det [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Men jo. Hemorrojder får man när man är överviktig, inte endast då, men otroligt vanligt att överviktiga får det.

Du säger det, men det dom skrev hjälpte ju inte precis TS. Var ju inte precis det som var min poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag är fet. Jag har varit det i hela mitt liv och jag har lärt mig att acceptera det.

JAG ÄR FET

Så nu vet ni det. Kan ni komma med andra förslag än att besöka läkaren? Jag har sa det till min mamma idag om mitt problem och hon vill också till läkaren men jag vill inte det. Är rädd att kanske behöva operera mig..

Måste ju finnas ett sätt att bli av med blodet än att gå till läkaren så säger han "Ja det är hemorrojder" alternativt "Ja det är hemorrojder vi får operera". Att motionera och liknande håller jag typ på med.. Kanske inte motionerar som ni tänker er som att springa och sånt för det kan jag inte.. Är så sjukt jävla tråkigt så jag klarar inte det. Men jag har nyligen köpt en boxnings säck som jag hoppas på hjälper mig.. (Kommer ju inte bara slå på säcken, hoppa hopp rep också tex)


   
SvaraCitera

ClasOlsson:

Kan ni komma med andra förslag än att besöka läkaren?

Nej, gå till en läkare =få hjälp.


   
SvaraCitera

Uppsök läkare. Och banta. [party]


   
SvaraCitera

du kan ju gå till en trollpacka och så kan hon trolla bort dina problem.
Image

Eller gör det "the modern way", läkare vill dig inget ont och jag är säker på att du behöver lida kortare tid om du går till doktorn. Gå till doktorn, kroppen ska man ta hand om.


   
SvaraCitera

MoaGun:

Har ju lixom inget med saken att göra.

Om han inte hade ansett att hans vikt kan ha med saken att göra och om han inte ville ha tips och råd som inkluderar hans volym så hade grabben inte skrivit om sin vikt, tror jag dårå.

Postorderhoran:

Eller gör det "the modern way", läkare vill dig inget ont och jag är säker på att du behöver lida kortare tid om du går till doktorn. Gå till doktorn, kroppen ska man ta hand om.

[y]


   
SvaraCitera

ClasOlsson:

nu vet ni det. Kan ni komma med andra förslag än att besöka läkaren?

träna, gå ner i vikt, var inte så stillasittande.

Drick vatten och ät fiber, gå långa promenader, så släpper förstoppningen. Köp hem grovt bröd och frukt. Glöm inte att dricka mycket vatten då fibrer annars kan ha motsatt effekt och du blir hårdare i magen istället.
För att slippa krysta på toaletten, så sätt fötterna på en pall så din kroppsform inte blir som en stol utan liknar mer det naturliga sättet att skita - på huk.

Oavsett om du går till läkare eller ej behöver du göra dessa förändringar.
Grejer du kan smörja in din plågade stackars stjärt med finns på apoteket, bland annat sådant som ac3comfort och vätskeavstötande salvor som är bra att ha på anus vid dina besvär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClasOlsson:

Tips?

nästa gång du blir förstoppad bit ihop och ta den jävla lavemangen i röven men innan det händer gå till en läkare som alla andra säger åt dig att göra.

Om du har kvar hemorrojderna kan du dra till apoteket och köpa någon salva för den sortens problem som lindrar smärtan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

uppsök läkare

Ifall det kommit tillaka.. Och det låter som det är ganska plågsamt.. Så vet jag nog inget bättre råd än att faktiskt uppsöka läkare!

Försök tänka på att även om du tycker det är pinsamt att visa upp stjärten så ser inte en läkare på kroppsdelar på samma sett, får man en rumpa uppstucken i fejan 30 gånger om dagen så lär man ganska fort tycka det inte är speciellt uppseendeväckande...

SÖK HJÄLP! [smile]


   
SvaraCitera