Aviseringar
Rensa alla

Blogg försvinner


Ämnesstartare

Varför har det blivit så att om man tar för lång tid på sig att skriva ett blogginlägg (jag vet inte hur lång tid exakt, men över en halvtimme i alla fall) så hamnar man på startsidan, med inlägget utplånat när man trycker på "spara"?
Så har det inte varit tidigare, jag (och säkert många med mig) skulle uppskatta om ni kunde åtgärda detta. [smile]


   
Citera

Annars kan ni skriva i word och kopiera in det här. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Annars kan ni skriva i word och kopiera in det här. [rolleyes]

Det är klart man kan, men det är inte alltid man gör det, ibland glömmer man sig ju. Och det ska inte behövas. [no-no]


   
SvaraCitera

man loggas ju ut efter en halvtimme eller nått om man in trycker på nå länkar


   
SvaraCitera

jaag_91_:

man loggas ju ut efter en halvtimme eller nått om man in trycker på nå länkar

Nej [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nej [no-no]

jo... men man loggas in igen och kommer till startsidan om man har automatisk inloggning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

man loggas ju ut efter en halvtimme eller nått om man in trycker på nå länkar

Nej, det har aldrig varit så tidigare. Jag har vid upprepade tillfällen skrivit ett halvt blogginlägg/foruminlägg, gått iväg och gjort något annat (i mer än en halvtimme) och sedan kommit tillbaka, skrivit färdigt och postat, och det har inte varit några problem. Det är alldeles nyligen detta problemet uppstått. [no-no]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

jo... men man loggas in igen och kommer till startsidan om man har automatisk inloggning

Nej? [sad]
Aldrig hänt mig, jag brukar vara inloggad på um i flera timmar utan att röra något, men när jag kommer tillbaka är jag inloggad fortfarande, och kvar på samma sida som innan. Jag har inte ens automatisk inloggning [no-no]

Kör du med IE eller något sådant läskigt? [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nej? [sad]
Aldrig hänt mig, jag brukar vara inloggad på um i flera timmar utan att röra något, men när jag kommer tillbaka är jag inloggad fortfarande, och kvar på samma sida som innan. Jag har inte ens automatisk inloggning [no-no]

Kör du med IE eller något sådant läskigt? [sad]

firefox å jag blir ju utloggad om datorn bah får stå [cry]

Känner mig utkastad *cut**cut**cut**cut**cut**cut**cut*


   
SvaraCitera

jaag_91_:

firefox å jag blir ju utloggad om datorn bah får stå [cry]

Känner mig utkastad *cut**cut**cut**cut**cut**cut**cut*

Vad skumt [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Vad skumt [sad]

ja [sad]


   
SvaraCitera

Sådär blev det för mig igår när jag skulle starta en tråd, tur att jag kopierade inlägget innan jag postade annars hade det försvunnit. Känns som om man blir utloggad fortare nu om man är inaktiv. Tidigare har det väl varit runt 20 min(?) men nu verkar det gå betydligt fortare :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Sådär blev det för mig igår när jag skulle starta en tråd, tur att jag kopierade inlägget innan jag postade annars hade det försvunnit. Känns som om man blir utloggad fortare nu om man är inaktiv. Tidigare har det väl varit runt 20 min(?) men nu verkar det gå betydligt fortare :/

Fast det har aldrig hänt mig tidigare, även om jag varit inaktiv jättelänge. Sidan har strulat ibland och så, men jag har aldrig förr blivit omdirigerad till startsidan för att det gått en stund. [tard]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast det har aldrig hänt mig tidigare, även om jag varit inaktiv jättelänge. Sidan har strulat ibland och så, men jag har aldrig förr blivit omdirigerad till startsidan för att det gått en stund. [tard]

Nej, det är iofs sant. Blev skitförvånad när startsidan dök upp [shake]
Desperat försök från UMIT att motverka hackern? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Åtta

Det enda jag kan tänka mig som skulle ha någonting med tiden att göra vore väl att din session avslutas om du inte gör någonting på tjugo minuter. Men du har ju fortfarande kvar din sessionskaka, så det borde inte vara några problem.

Men eh ja, jag spekulerar bara vilt om saker som jag egentligen inte har någon aning om. [rolleyes]


   
SvaraCitera