Aviseringar
Rensa alla

Blogg försvinner


Ämnesstartare

five squared:

Desperat försök från UMIT att motverka hackern? [rolleyes]

Vad ska det göra för nytta? [tard]
"Oh noes, jag kom till startsidan och mitt inlägga om bajs och knark i den här oskyldiga personens blogg försvann, det är nog ett tecken, jag ska aldrig mer hacka någon!!!!111"


   
SvaraCitera

Har också märkt av det ibland, skitstörande. Det är därför som jag alltid kopierar längre texter innan jag postar dem.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Aldrig hänt mig, jag brukar vara inloggad på um i flera timmar utan att röra något, men när jag kommer tillbaka är jag inloggad fortfarande, och kvar på samma sida som innan. Jag har inte ens automatisk inloggning [no-no]

Ja, om du inte uppdaterar ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Har också märkt av det ibland, skitstörande. Det är därför som jag alltid kopierar längre texter innan jag postar dem.

Jag brukar också ha för vana att göra det, men ibland glömmer man, och det verkar alltid vara då det händer. [sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ja, om du inte uppdaterar ja?

Men hon menar ju att man ska kastas till framsidan/loggas ut så fort man pillar på något igen. Och det händer inte mig.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är klart man kan, men det är inte alltid man gör det, ibland glömmer man sig ju. Och det ska inte behövas. [no-no]

Då får ni ta och komma ihåg det då. [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad ska det göra för nytta? [tard]
"Oh noes, jag kom till startsidan och mitt inlägga om bajs och knark i den här oskyldiga personens blogg försvann, det är nog ett tecken, jag ska aldrig mer hacka någon!!!!111"

Haha, jaadu...vem vet hur UMIT resonerar? [wink]


   
SvaraCitera

walle:

...

Kan du ge ett vettigt svar till detta?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera