Aviseringar
Rensa alla

Blogg hjälp.


Ämnesstartare

Hej um, jag tänkte starta en blogg, enda kravet är att 2-3 personer ska kunna skriva på den med olika account, då jag inte riktigt känner en av dem som kommer skriva.

Om man skulle kunna tjäna pengar på bloggen vore det grymt bra också.


   
Citera
Ämnesstartare

UL7R4N00B:

Hej um, jag tänkte starta en blogg, enda kravet är att 2-3 personer ska kunna skriva på den med olika account, då jag inte riktigt känner en av dem som kommer skriva.

Wordpress har så man kan ge andra tillgång till att skriva men att man själv.


   
SvaraCitera

wordpress tror jag har sån funktion, men då är en person lite högre i rang än de andra tror jag.

Vad ska ni blogga om? Det går inte att tjäna pengar på skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

wordpress tror jag har sån funktion, men då är en person lite högre i rang än de andra tror jag

Perfekt [badgrin]


   
SvaraCitera

UL7R4N00B:

Hej um, jag tänkte starta en blogg, enda kravet är att 2-3 personer ska kunna skriva på den med olika account, då jag inte riktigt känner en av dem som kommer skriva.

Om man skulle kunna tjäna pengar på bloggen vore det grymt bra också.

Jaha, så intressant.

Och?


   
SvaraCitera
edroon

Eller så hittar du någon som kan programmera. Bygga en blogg åt dig med dina önskemål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Eller så hittar du någon som kan programmera. Bygga en blogg åt dig med dina önskemål.

Varför återuppfinna hjulet om det redan finns en hel drös produkter som gör detta?


   
SvaraCitera
edroon

aristoteles:

Varför återuppfinna hjulet om det redan finns en hel drös produkter som gör detta?

Varför göra som alla andra.
Gör om och bättre, på sitt sätt. Unikt och får det precis som man vill [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Varför göra som alla andra.
Gör om och bättre, på sitt sätt. Unikt och får det precis som man vill

The ignorance of peasantry..


   
SvaraCitera