Aviseringar
Rensa alla

Blogg idéer


Ämnesstartare

Mitt förra inlägg där jag frågade om blogg idéer försvann så jag tänkte fråga igen. Har ni några idéer på vad man kan skriva om på sin blogg.


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Dina inlägg redigeras eftersom du fortsätter länka till din blogg, vilket inte är tillåtet.

Inlägg redigerat igen.


   
SvaraCitera

Blogga om vad som händer i din dag, det är det blogg handlar om.
Du skulle nog behöva ha något att erbjuda, jag började nyss med Youtube, det påminner faktiskt lite om blogg stilen men min grej är att studera djupt i Bibeln.
Det är vad jag har att erbjuda, min kunskap om vad som står i bibeln, det är alltså inte av min egen kraft utan av den som blivit mig given som det jag har att säga är stabilt.

Med andra ord, om du gör saker och ting, där du inte hamnar i centrum utan du är den som har ett meddelande att leverera, en budbärare som talar om någonting större än dig själv.
Ett sammanhang, en situation eller intresse.

Kör på det, och om du tänker hålla på med Youtube så JAAAAA då kan du gå deep med mig, jag stöttar dig och våra affärer, visioner, relationer kommer växa som aldrig förr!


   
SvaraCitera

RÅD: Om du ska prata på youtube, köp en extern mic, det låter 1.000 gånger bättre, men lägg inte mer än 800 kr på den, för över den nivån blir ingen skillnad ändå-
800 kr är vad min kostade!


   
SvaraCitera