Aviseringar
Rensa alla

blogg.se ?


Ämnesstartare

Jag har lite frågor, jag bloggar just nu på metrobloggen, och tycker att det verkar helt okej, och jag får runt en 150 klick varje dag. Man får även betlat där på den sidan vet jag om.. (efter att man nått minst 5000 klick på en månad).
Men eftersom det hänt en del negativa saker sen jag börja blogga där, hade jag tänkt att skapa en helt ny blogg på blogg.se. Men jag vill även tjäna pengar på bloggen, eller ja, det är ju ett plus i kanten, så om någon vet om man tjänar något där, eller någon annan bra (och enkel) blogg sida där man kanske kan tjäna en slant, säg till.

tack!
(:


   
Citera

Fast ändå. Kan du inte sluta blogga istället? Det hade vatt najjs


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Fast ändå. Kan du inte sluta blogga istället? Det hade vatt najjs


   
SvaraCitera

Lägg in annonser.


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

sluta blogga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Fast ändå. Kan du inte sluta blogga istället? Det hade vatt najjs

haha varför ska jag sluta blogga?:P
tycker det är sjukt kul och du behöver la inte läsa den? haha..*suck*

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fläsk Doris:

Lägg in annonser.

Ja men annonserna läggs redan in automatiskt på blogg.se , men sen då?


   
SvaraCitera

natalijja:

Ja men annonserna läggs redan in automatiskt på blogg.se , men sen då?

Äh. Nja. En annons under första inlägget lägger de in vilket bloggaren ej tjänar på. Dock kan du själv lägga in annonser genom något affiliateprogram som du kan tjäna en mindre slant på.


   
SvaraCitera

natalijja:

*suck*

Faaaast... Har vi inte bloggar så det räcker om flickor som går runt och lallar på stan. No offence men du verkar vara en lallare i allra högsta grad. Såna bloggar vill vi INTE ha!!

Börja skriva om något vettigt. Typ Coca-Cola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Faaaast... Har vi inte bloggar så det räcker om flickor som går runt och lallar på stan. No offence men du verkar vara en lallare i allra högsta grad. Såna bloggar vill vi INTE ha!!

Börja skriva om något vettigt. Typ Coca-Cola

Snälla, tyst. Du känner inte mig, och du vet inte hur jag är, och bara "verkar" .. Haha.. herregud, du dömmer mig redan..Världen skulle gått under för länge sen om vi alla var lika dömmande som du. Hade varit fullt med krig överallt:)
Ah coca cola är ju såå vettigt..och du är 19 va? HAHA..


   
SvaraCitera

natalijja:

Hade varit fullt med krig överallt:)

[surprised]

natalijja:

19 va? HAHA..

Hur är min ålder relevant och hur kunde du ge ett caps lock till det?

natalijja:

Snälla, tyst.

Om jag inte förstår detta fel nu, jag är nästan säker på min sak, så är detta ett forum? Då är det fel läge att inte vilja ha kommentarer.

Och du, en avatar säger mer än vad man tror[wink]


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Och du, en avatar säger mer än vad man tror

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

Blir ledsen över att din blogg har mer trafik än min. Trots att

HIMYNAMEISKARL:

du verkar vara en lallare i allra högsta grad.


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Fast ändå. Kan du inte sluta blogga istället? Det hade vatt najjs

Om 10 år kommer alla se tillbaka på bloggar och tänka hur jävla egotrippat och töntigt det var.


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Om 10 år kommer alla se tillbaka på bloggar och tänka hur jävla egotrippat och töntigt det var.

Om tio år kommer mänskligheten vara uppdelad i två läger. De smarta och de lite mindre smarta. De mindre smarta kommer inte förstå hur larvigt och ytligt bloggandet är.

De smarta kommer fly fältet i en rymdraket.

Så se för guds skull till att inte ta med bloggare på raketen. Fatta många läsare en rymdfarare hade fått. Det hade betytt undergången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

HIMYNAMEISKARL: Och du, en avatar säger mer än vad man tror

Herregud fatta vad du kommer misslyckas i ditt liv om du tror att du kommer lyckas genom att tro saker o ting före du tar reda på fakta, 🙂


   
SvaraCitera