Aviseringar
Rensa alla

blogg.se ?


HIMYNAMEISKARL:

Och du, en avatar säger mer än vad man tror

För att inte nämna nick och sättet att skriva på.[cute]


   
SvaraCitera

natalijja:

Herregud fatta vad du kommer misslyckas i ditt liv om du tror att du kommer lyckas genom att tro saker o ting före du tar reda på fakta, 🙂

ja herregud [surprised]

vår fader, du som är i himlen. låt ditt
namn bli helgat. låt ditt rike komma.
låt din vilja ske på jorden så som i himlen.
ge oss i dag det bröd vi behöver. och förlåt
oss våra skulder, liksom vi har förlåtit dem
som står i skuld till oss. och utsätt oss inte
för prövning, utan rädda oss från det onda.
ditt är riket, din är makten och äran,
i evighet. amen.


   
SvaraCitera

natalijja:

Herregud fatta vad du kommer misslyckas i ditt liv om du tror att du kommer lyckas genom att tro saker o ting före du tar reda på fakta, 🙂

asså shiiit vad jag kommer faila livet assååå, jag mååste böörrja blogga om det så jag kan tjäääna caaaaaash!!!!!!! pommes the fucking frites med va jah ska casha in!!!
jah ska tjäna massa stuffs som mina bejbs blondinbella och kenza!!1 dom är totally mina förebilder! THATS FUCKIN HOT!"F WHOOPHWP
BLOOOOGG!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

asså shiiit vad jag kommer faila livet assååå, jag mååste böörrja blogga om det så jag kan tjäääna caaaaaash!!!!!!!

Haha, gud jag tycker synd om dig:P du är ju pinsam.:P


   
SvaraCitera

natalijja:

gud jag tycker synd om dig:P

Tack så hemskt mycket. Din sympati värmer min själ. Blogga om det du!


   
SvaraCitera

natalijja:

haha..*suck*

😀


   
SvaraCitera

natalijja:

Världen skulle gått under för länge sen om vi alla var lika dömmande som du.

Inte journalistmaterial iaf. Vad bloggar du om, kläder och smink? Ooo, så nytänkande. Att vem som helst kan tjäna pengar på att skriva är tragiskt, gud vad mycket skräp det kommer finnas att läsa för kommande generationer av småglin. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Inte journalistmaterial iaf. Vad bloggar du om, kläder och smink? Ooo, så nytänkande. Att vem som helst kan tjäna pengar på att skriva är tragiskt, gud vad mycket skräp det kommer finnas att läsa för kommande generationer av småglin.

bara för dom flesta 15 åringar bloggar om smink och kläder och är wannbe paow och kissie eller vad dom nu än heter, betyder
det inte att jag också behöver göra det?
Vad alla människor är dömmande 😛 ni hoppar ju på en direkt för att man skriver si och så, och har en bild på sig själv, inget speciellt med den förutom att den är ganska gammal, och mitt namn här på ungdomar? *djup suck*. jag bara andvänder mitt namn och skrev två jj bara för skojjs skull? vad folk ska varaaa dömmande..ni känner inte ens mig, ni vet inget om mig ändå dömmer ni mig? Vafan jag ställde en fråga och ni blir helt galna och beter er som tio åringar och ba; du är sån, du är si, blabla...
och jag orkar inte lägga energi på att tjaffsa med folk över internet heller, det är inte min grej..


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

pommes the fucking frites med va jah ska casha in!!!

[smile]


   
SvaraCitera

natalijja:

ny blogg på blogg.se

Det kan väl vara en bra början, eller fortsättning då!

natalijja:

Men jag vill även tjäna pengar på bloggen, eller ja, det är ju ett plus i kanten, så om någon vet om man tjänar något där, eller någon annan bra (och enkel) blogg sida där man kanske kan tjäna en slant, säg till.

Om det inte är så jätteviktigt i början kan du väl fokusera på att hålla bloggandet vid liv och låta folk läsa. Märker du att intresset är så pass stort att det kan finnas pengar att tjäna, så försök skapa en helt egen blogg. Då menar jag alltså en hemsida där du själv styr över hur allt ska se ut. Att då göra den som en blogg, med annonser du själv valt kan vara en bra idé kanske? Jag har ingen erfarenhet av det, men det är vägen jag skulle gå.

Det är ju inte det lättaste sättet, men samtidigt är det nog roligare att ha en blogg som inte heter... xxx.BLOGG.SE (som så många andra). Bara tankar från min sida! 🙂

HIMYNAMEISKARL:

Om tio år kommer mänskligheten vara uppdelad i två läger. De smarta och de lite mindre smarta. De mindre smarta kommer inte förstå hur larvigt och ytligt bloggandet är.

Knappast troligt. Det hade kunnat hända för längesedan om människor fungerat så. Två läger, ett med mycket- och ett med lite pengar känns däremot mer aktuellt, och så varit i alla tider skulle jag tro.

Det ska mycket till om världen plötsligt börjar delas upp efter hur smarta människor är. I dagsläget så tror ju vissa att de är så smarta som deras plånbok är tjock.


   
SvaraCitera

Tobbish:

Det kan väl vara en bra början, eller fortsättning då!

En annan förutsättning skulle vara att kunna skriva. [smile]

natalijja:

massa text

Ta det lugnt, va. Ingen dömmer dig.


   
SvaraCitera

schism:

En annan förutsättning skulle vara att kunna skriva. [smile]

Om vi pratar förutsättningar ja, då håller jag med såklart. [rolleyes]

Nu pratade jag dock om en fortsättning på hennes bloggande efter bloggen på Metro. Bara att ha någonstans att skriva för stunden, om hon sen skulle välja att skapa en helt fristående blogg. Pengarna var ju bara ett plus. Så att avstå från det ett tag på blogg.se medan man klurar på den ekonomiska biten var min tanke.

(Hoppas jag inte missförstod helt nu, men mage kurrar så jag inte hör vad jag själv tänker, måste äta nu!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Det är ju inte det lättaste sättet, men samtidigt är det nog roligare att ha en blogg som inte heter... xxx.BLOGG.SE (som så många andra). Bara tankar från min sida! 🙂

äntligen någon vettig människa!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera