Aviseringar
Rensa alla

Bloggandet tar över


Ämnesstartare

läs signatur [cute]

ÄNDRAT 2008-05-08 15:25


   
Citera
Ämnesstartare

SUKOF:

du är sannerligen sämst (Du röstade på detta alternativ)

[cute]


   
SvaraCitera

SUKOF:

NÄY (Du röstade på detta alternativ)

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

JÅ (Du röstade på detta alternativ)

Aldrig sett eller läst ditt bloggande men you go görl.


   
SvaraCitera
p0mp3

Jag är fortfarande osäker på en grejj om bloggande.

Ska inte en blogg handla om en persons dagliga tankar och åsikter om olika specifika saker? Tycker de flesta bloggar är öppna dagböcker[tard]

Har jag missuppfattat det lr är bloggnördar epic fail?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0mp3:

Har jag missuppfattat det lr är bloggnördar epic fail?

Man kan säga att det är öppna dagböcker, ja.


   
SvaraCitera

SUKOF:

JÅ (Du röstade på detta alternativ)

Hade jag inte vart så trött och dålig hade jag läst den [party]


   
SvaraCitera
p0mp3

SUKOF:

Man kan säga att det är öppna dagböcker, ja.

Är det din åsikt, en korrekt åsikt?

isf, källa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hade jag inte vart så trött och dålig hade jag läst den [party]

Finns inget intressant att läsa. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0mp3:

Är det din åsikt, en korrekt åsikt?

Det är nog mest vad jag anser. Men jag kan nog svära på att många håller med mig. Det är bara att se sig om i alla bloggsidor. Det är inte många som faktiskt håller sig till ett ämne.


   
SvaraCitera
p0mp3

SUKOF:

Det är nog mest vad jag anser. Men jag kan nog svära på att många håller med mig. Det är bara att se sig om i alla bloggsidor. Det är inte många som faktiskt håller sig till ett ämne.

Men mitt påstående menade jag inte att tycka/tänka om ett specifikt ämne, men du kanske menar att tycka/tänka är ett ämne?
Läste på lite om bloggandet, och kom fram till att det finns olika typer av bloggar, men tyckte att jag hittade något som visade lite hur jag tänkte

wikipedia:

Many blogs provide commentary or news on a particular subject; others function as more personal online diaries

Det är alltså olika saker, det sanna bloggandet är upp till dig!

Förstår inte poängen med att skriva en massa om sig själv, för att sedan vänta på/be människor säga vad dom tycker om din dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0mp3:

Men mitt påstående menade jag inte att tycka/tänka om ett specifikt ämne, men du kanske menar att tycka/tänka är ett ämne?

Vi menade precis lika.

p0mp3:

Förstår inte poängen med att skriva en massa om sig själv, för att sedan vänta på/be människor säga vad dom tycker om din dag?

Det har jag heller inte krävt av någon, förutom kritik på några foton som sedan kunde varit avgörande för uttag till en utställning.
Vad jag syftade på med min dryga poll var bara en fråga om jag skulle ta upp bloggandet igen, eller om jag skulle låta bli. Inte om någon tyckte den var bra, alternativt göra en undersökning om hur många som följer den.


   
SvaraCitera
p0mp3

SUKOF:

Vad jag syftade på med min dryga poll var bara en fråga om jag skulle ta upp bloggandet igen, eller om jag skulle låta bli. Inte om någon tyckte den var bra, alternativt göra en undersökning om hur många som följer den.

Ber om ursäkt för att jag snodde tråden lite, blir bara lite irreterrad på dissuktion kring bloggande i huvud taget så jag vill komma till botten med skiten [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p0mp3:

Ber om ursäkt för att jag snodde tråden lite, blir bara lite irreterrad på dissuktion kring bloggande i huvud taget så jag vill komma till botten med skiten [smile]

Det är dock en intressant fråga. Det är överdrivet många som skriver blogg om oväsentligheter, och jag är tyvärr en av dom.
Min plan från början var att bevisa för mig själv att jag minsann också skulle kunna tjäna miljoner på mitt vardagstjat, precis som de kända blondinfittorna. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

NÄY (Du röstade på detta alternativ)

Orka förpesta nätet med än fler skitbloggar[no-no]


   
SvaraCitera