Aviseringar
Rensa alla

Bloggar du på Scandalbeauties?


Ämnesstartare

För er som inte vet vad Scandalbeauties är så är det Sveriges största nätmagasin för män mellan 18-30 år. Där finns flera Glamourmodeller samt vanliga tjejer som bloggar om allt mellan himmel och jord. Enda skillnaden är att de tar bilder på sig själva, mer eller mindre nakna och lägger ut på bloggen. De mest utmanande bilderna blir sk "VIP-material" som man får betala via ett sms för att se. Man kan välja att prenumerera på VIP för en enskild tjej eller att köpa sk "VIP-GULD" som är lite dyrare, men å andra sidan får man se alla tjejernas VIP-material. Endast tjejer är välkomna att blogga på sidan.

Beklagligt nog finns det många prenumeranter som sparar ner bilderna och lägger ut dem gratis på Flashback för folk som är för snåla för att betala.

Jag undrar nu kort och gott ifall det finns några tjejer som är medlemmar här som bloggar där eller ev skulle kunna tänka sig att börja. Eller kanske om någon har gjort det tidigare, men slutat.

Jag kommer inte att länka till sidan då det tydligen kan misstolkas för reklam, men om ni skulle vilja titta närmare på den så har ni ju alltid google, om ni inte redan vet vad det är för sida.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Pottsorken:

Nej och jag vill heller aldrig börja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh men va? får man pengar för att lägga ut bilder på sig själv på en blogg? (mm ofta någon går in där för att läsa ens blogg såvida det inte står om sex)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

öh men va? får man pengar för att lägga ut bilder på sig själv på en blogg?

De flesta går nog in för att se VIP-bilderna. Och det är dessa som de får betalt för, eftersom VIP-materialet inte är synligt för dem som inte har en aktiv VIP-kod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pottsorken:

De flesta går nog in för att se VIP-bilderna. Och det är dessa som de får betalt för, eftersom VIP-materialet inte är synligt för dem som inte har en aktiv VIP-kod.

tjänar tjejerna själva pengarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tjänar tjejerna själva pengarna

Så vitt jag har förstått det så gör de det. Kan hända att någon krona går till ägarna av SB också, med tanke på att många av fildelningssidorna som VIP-materialet laddats upp på av FB-användare har raderat det för att ägarna har anmält det som copy-right-skyddat material.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter behjärtansvärt alltihop tycker jag


   
SvaraCitera
Paseo

Pottsorken:

Nej och jag vill heller aldrig börja (Du röstade på detta alternativ)

Blogga inte där kära vänner.
ABSOLUT inte. Nej nej nej. Gör inte. Förmodar däremot att de fina ungdomarna här inte skulle göra något sådant.


   
SvaraCitera

Har en kompis ifrån typ 7-8-9 som är där... Visste hon var lite efter, men efter ha opererat sig om brösten 2ggr så har hon ju jobb.. Vilket är mer än va jag kan säga... Hon är en dum bimbo anyhow


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pottsorken:

Jag kommer inte att länka till sidan då det tydligen kan misstolkas för reklam, men om ni skulle vilja titta närmare på den så har ni ju alltid google, om ni inte redan vet vad det är för sida.

lol för inlägget i övrigt gav ju inga sådana antydningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pottsorken:

Nej och jag vill heller aldrig börja (Du röstade på detta alternativ)

Och skulle avråda alla som var intresserade från att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jörg Buttgereit:

lol för inlägget i övrigt gav ju inga sådana antydningar

Jag har fått besked från en admin att det är ok så länge man inte länkar.

Killar ska för övrigt använda sig av resultatknappen.


   
SvaraCitera

Japp, är phett snygg och en av de tjejer där som har mest besökare :)) tack vare sb slipper jag bo på gatan, jättebra ju!


   
SvaraCitera

hur många trådar har du gjort om detta ämne nu?


   
SvaraCitera