Aviseringar
Rensa alla

bloggnamn som inte är ett vanligt namn-bloggnamn..?


time
 time

Slumpartad:

Aaaah där fick du till de!

Mm, den har du nog inte hört förut! Tur att du har EN originell internetkompis nu liksom *fnys*


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Mm, den har du nog inte hört förut!

Aldrig någonsin [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

GLADA-MCTJEJEN-KARRO.BLOGGIZ.COM
edit: ok kortaG-M-K.BLOGG1.SE

Åh, haha - helt klart bästa hittils [wink][smile]


   
SvaraCitera

"mera sparris mor"
"under allt det där blå"
"här står jag"
"här finns inget att se"
"Allt efter 90-talet"

vad fan som helst osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

vad fan som helst osv.

...som man ändå tycker är fint och kan ha under en lång tid utan att känna att man vill byta för att det är oseriöst.


   
SvaraCitera

Om du ska skriva om mode tycker jag stylebyellen.blogg.se men de kanske härmar tyras märke stylebytyra ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meyia:

Om du ska skriva om mode tycker jag stylebyellen.blogg.se men de kanske härmar tyras märke stylebytyra ;P

Nej, mode är inte direkt min sak, haha!


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

Några idéer?

Fortfarande problem?

Hm.

Jag hade en period i mitt liv då jag hade en blogg :O Det var ett ord som beskrev mig och som jag skrev baklänges, haha.

Anirolak

Nelle

Nåt sånt kanske? Äh...

Vad ska du skriva i din blogg? Har du ett tema, eller är det bara random betraktelser från Ellen Karolina?

Vissa bloggar har ett tema. Inte bara bloggar som är icke-personliga som har teman. Många personliga bloggar har det. Till exempel att vissa skriver om kläder, andra om hur skribenten skriver om varje kafé i hela länet typ.

Kommer inte på nåt. Vissa vill utforska sjukdom i sin blogg, andra en relation.

HHJÄLP OSS


   
SvaraCitera

Så länge du inte bara lyssnar på allt det senaste på P3s spellista så föreslår jag att hitta en kort del ur en text från någon låt du gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Fortfarande problem?

Yes!

jason:

Vad ska du skriva i din blogg? Har du ett tema, eller är det bara random betraktelser från Ellen Karolina?

Jag fotograferar mycket och kommer väl antagligen lägga ut (säger man så?) bilder, även musik som intresserar mig mycket. Tillslut bara en sumering av mina tankar blandat med vardagen, typ...

Slumptard:

Så länge du inte bara lyssnar på allt det senaste på P3s spellista så föreslår jag att hitta en kort del ur en text från någon låt du gillar.

Nej, jag lyssnar endast på Bandit då jag har på radion, haha! Inge P3 här...
Får lyssna igenom massa låtar då, tack!

jason:

Det var ett ord som beskrev mig och som jag skrev baklänges, haha.

Ganska smart faktiskt, ska kanske tänka ut något ord som beskriver mig!


   
SvaraCitera

ellenkarolina:

Nej, mode är inte direkt min sak, haha!

hahah okej:) Ta ditt mellannamn? och om det är upptaadet kan du alltid lägga till ett s på slutet, byta s:et som i tillexempel christine till chriztine 🙂


   
SvaraCitera

time lapse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meyia:

Ta ditt mellannamn? och om det är upptaadet kan du alltid lägga till ett s på slutet, byta s:et som i tillexempel christine till chriztine 🙂

Det mesta sådant är tyvärr upptaget...

MissAnox:

time lapse

Det lät rätt bra faktiskt!


   
SvaraCitera