Aviseringar
Rensa alla

blomklänningen e på hawaii tropic e smörjd håret i en bulle härliga sommarstekiga dag


Ämnesstartare

nu ska jag tralla förbi alla vackra blommer,gräs o fina färger o varma vädret. på 1 upptäcksfärd sjungai huvudet inspektera vackra blommer i kolonilotterna. i min lilla väska har jag limpbbröd jag tänkte mata ankerna som e i vattnet 10 min bort plus 2 canadagäss d e mina kompisar. heråå!!!ha så kul i sommarävdeet!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

åå kanske skulle ta en promenad ist för att bara ligga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

åå kanske skulle ta en promenad ist för att bara ligga

Aa, jag har ingne balkong o de e så långtråkigt o ligga själv ute 🙁 så en prommis e skojigare...


   
SvaraCitera

† lol 13:37 lol †


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du invadera folks kolonilotter? Var på en jättefin kolonilott igår kväll, jättemysigt men blev mygguppäten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter skönt
ha det fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, du får det låta så 100%igt skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstigt


   
SvaraCitera

Brk g:

konstigt

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ska du invadera folks kolonilotter? Var på en jättefin kolonilott igår kväll, jättemysigt men blev mygguppäten.

de e ej sånna lyxiga lotter 😛 de e bara typ 2 stora områden med staket runt o där har folk hyrt "rutor" för o odla sina blommer. men fint e det ändå!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

de e ej sånna lyxiga lotter 😛 de e bara typ 2 stora områden med staket runt o där har folk hyrt "rutor" för o odla sina blommer. men fint e det ändå!!!!

Aha. Ja det är fint det också! Trodde att riktigt fattiga människor bodde där när jag var liten, ibland finns det ju småsmå skjul där också. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera