Aviseringar
Rensa alla

Blondinbella olovlig på denna sida?


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

De berörda inläggen som gjorde den slutsatsen kunde lika gärna ha modererats enligt mig.

och länken till hennes blogg där hans bild visades
men jag vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

där hans bild visades

vilket kunde ha varit vilken bild som helst om inte folk skrivit vem det var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personen behöver inte hängas ut återigen.
Så skippa att prata om personen specifikt är ni schyssta.


   
SvaraCitera
Åtta

Vi diskuterar det i modforumet just nu. Som ni redan lyckats lista ut så är anledningen att en användares personuppgifter publicerades.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vi diskuterar det i modforumet just nu. Som ni redan lyckats lista ut så är anledningen att en användares personuppgifter publicerades.

Jag blir jävligt nyfiken på detta modforum/politbyrå och hur diskussionerna går där


   
SvaraCitera
Åtta

dazed:

Jag blir jävligt nyfiken på detta modforum/politbyrå och hur diskussionerna går där

Det är inte så spännande. Vi drar Engla-skämt, beklagar oss över hur gnälliga användarna är, bråkar med varandra över meningslösa saker, o.s.v.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är inte så spännande. Vi drar Engla-skämt, beklagar oss över hur gnälliga användarna är, bråkar med varandra över meningslösa saker, o.s.v.

Där hängs det ut en och annan antar jag [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Där hängs det ut en och annan antar jag [cool]

Främst snackas det om mig då de tycker att det är roligt att jag faktiskt kan se det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Främst snackas det om mig då de tycker att det är roligt att jag faktiskt kan se det...

horor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är inte så spännande. Vi drar Engla-skämt, beklagar oss över hur gnälliga användarna är, bråkar med varandra över meningslösa saker, o.s.v.

Tycker det har varit väldigt spännande de gånger jag har varit där. Gillade att det fanns ca 6-7 olika trådar om mig när jag var där sist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Som ni redan lyckats lista ut så är anledningen att en användares personuppgifter publicerades.

En UM-användares? Men Blondinbella anger hänger ju inte ut någon i inlägget.


   
SvaraCitera