Aviseringar
Rensa alla

Blondiner är inte dumma!


😀

Rosa e fint jöh.. Rodnar


   
SvaraCitera

Ta det lugnt, om du skall ta illa vid dig varje gång du hör nånting som kanske skulle kunna appliceras på dig så kommer du få ett jobbigt liv.


   
SvaraCitera

Två blondiner samtalar: ´Har du hört att bensinpriserna stiger?´, frågar den första.

Den andra svarar: ´Ja, men det spelar ingen roll för min del. Jag tankar alltid bara för 100 kr!´


   
SvaraCitera

Varför byter blondinen bara blöja på sin bebis en gång i månaden?
– Eftersom det står upp till 10 kg på paketet!


   
SvaraCitera

Mvh jätteblond. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Ta det lugnt, om du skall ta illa vid dig varje gång du hör nånting som kanske skulle kunna appliceras på dig så kommer du få ett jobbigt liv.

Det är inte skämten jag blir irriterad på, utan när folk påstår något de egentligen inte vet något om, och mitt liv är redan jobbigt. 


   
SvaraCitera

Maddy13:
Hej! En sak jag irriterar mig jättemycket på är när folk går runt och säger att blondiner är dumma, sminkar sig mycket och gillar rosa. De flesta av de där sakerna stämmer inte alls på mig (som är blondin), och jag blir alltid arg när folk säger något som inte alltid behöver vara sant. Jag, till exempel, tycker det är jobbigt att titta på färgen rosa i längden om det inte är neonrosa, vilket är den enda rosa jag tycker om. (Ta inte illa upp ni som gillar rosa, jag är bara lite arg). Sedan så är det så att jag aldrig sminkar mig, om inte mina föräldrar vill att jag gör det. Om jag är smart vågar jag inte säga, men jag har en blond kompis som har högre IQ än vad de flesta vuxna brukar ha och en annan kompis som är bäst på matte i hennes klass. Forskning visar att de blonda är precis lika smarta som alla andra människor. Så Snälla, om du är en person som retar blonda, sluta säga taskiga saker till oss, vi blir sårade! 

Blondie ett tips sminka dig så du blir söt så killarna vill ha dig och inte mobba dig 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Blondie ett tips sminka dig så du blir söt så killarna vill ha dig och inte mobba dig 

Lägg ner.


   
SvaraCitera

Sant. Blondiner är inte dumma. Om något så tillhör vi en högre stående och överlägsen ras.


   
SvaraCitera

jessijess:
Sant. Blondiner är inte dumma. Om något så tillhör vi en högre stående och överlägsen ras.

Blondin Master-race


   
SvaraCitera

såklart en blond inte ä dum... men de ä faktiskt kul när man möter just en blond så drar man ett skämt på skoj men hon fattar inte haha blont ä fint förresten 


   
SvaraCitera

jessijess:
Sant. Blondiner är inte dumma. Om något så tillhör vi en högre stående och överlägsen ras.

NEJ!!!!!  BRUNETTER ÄGER!!!!! 


   
SvaraCitera

GÅ NER PÅ KNÄ FÖR DEN ALLSMÄKTIGA BRUNETTEN!!!! 


   
SvaraCitera

UNDERKASTA ER DET BRUNA/SVARTA HÅRET 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Blondie ett tips sminka dig så du blir söt så killarna vill ha dig och inte mobba dig 

Tumme upp 


   
SvaraCitera