Aviseringar
Rensa alla

Blondiner?


Ämnesstartare

Sofistikerad:

Vad är grejen med blondiner?

Vet inte! Men jag blir mer attraherad av brunetter.. [cute]


   
SvaraCitera

Är: blond. Dock ej så blond som på bild pga naturlig färg.

Gillar ej: blonda pojkar. Har alltid föredragit brunetter. (Tycker för det mesta att även tjejer är snyggare i mörkt hår. Jag kan bara inte tänka mig det på mig själv.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Gillar ej: blonda pojkar.

[sad]


   
SvaraCitera

Nachac:

[sad]

Jag har aldrig varit riktigt-riktigt attraherad av någon blondin :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Jag har aldrig varit riktigt-riktigt attraherad av någon blondin :s

Tja, du har inte träffat mig, så ska väl inte ta det så hårt.


   
SvaraCitera

Jag gillar blondin-skämt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiner är...


   
SvaraCitera

Nachac:

Tja, du har inte träffat mig, så ska väl inte ta det så hårt.

Haha, nä jag har ju inte det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Haha, nä jag har ju inte det [cool]

Tror inte du är en sådan fåntratt att du dömer ut endast utifrån hårfärg[cute]


   
SvaraCitera

Nachac:

Tror inte du är en sådan fåntratt att du dömer ut endast utifrån hårfärg[cute]

Nejdå, inte vänner iaf ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

scratchcramp:

Blondiner sägs vara snygga, men jävligt slut i skallen, tänker helt fel och misstolkar varje mening. Finns det något dummare? Nahh..

tycker inte om folk som likaställer människovärde med intelligens. o så börjar dom behandla en annorlunda beroende på hur smart/dum dom tror att man är.

tror man har missat lite av människligheten (som helhet) om man tänker på det inskränkta sättet.

passaro:

blondiner är...

[mad][mad]


   
SvaraCitera

lekstickan:

tycker inte om folk som likaställer människovärde med intelligens. o så börjar dom behandla en annorlunda beroende på hur smart/dum dom tror att man är.

Vadå? Blondiner SÄGS ju vara dumma. När man snackar om blondiner så menar man ju inte varje tjej med en blond slinga utan man menar ju tjejerna med platina färgat hår. Just den hårfärgen har fått en stämpell. Varför tror du att varannan fjortis färgar håret platina? Varför tror du en massa glamourmodeller har just den färgen? Och varför blondiner fått ryktet söta med dumma? Well.. fråga Paris Hilton, varannan glamourmodell, Linda Rosing, Tara Reid, Jessica Simpsons, Carolina Gynning, Kissie os.vos.vos.v.

http://en.wikipedia.org/wiki/Blonde_stereotype


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

text

hur kopplar jag ihop det du skrev med det jag skrev? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lekstickan:

tycker inte om folk som likaställer människovärde med intelligens. o så börjar dom behandla en annorlunda beroende på hur smart/dum dom tror att man är.

tror man har missat lite av människligheten (som helhet) om man tänker på det inskränkta sättet.

[y][love]


   
SvaraCitera

lekstickan:

tycker inte om folk som likaställer människovärde med intelligens. o så börjar dom behandla en annorlunda beroende på hur smart/dum dom tror att man är.

tror man har missat lite av människligheten (som helhet) om man tänker på det inskränkta sättet.

Du vet, stickan, du är smartare än jag, för jag tror mitt IQ ligger på 0 om inte mindre, eller så kan det bero på att storyn inte är sant, utan bara falska rykten [y]


   
SvaraCitera