Aviseringar
Rensa alla

Blood Elf


I r cool hunter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Rolla Paladin om du vill vara bäst på PVP, single target healing, PVP-healing, survivability, gratis t7 tokens, och hyffsad PVE DPS samt bra buffs

Paladin är inte bäst på PvP, det kräver att du fattar vad du håller på med, farmade retri/holy paladin + DK teams i början av säsong 5 som mage / priest, hur lätt som helst att döda de flesta paladiner för dom har inte en aning om hur dom ska spela. Dom bara trycker på knapparna och hoppas på det bästa. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Issen

Dreamcypher:

Paladin är inte bäst på PvP

Topplistorna är iofs DK + Pala så det skriker om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad jag hatar wow theese days >:


   
SvaraCitera
smisk

lemuu:

Min night elf hunter lvl 80 , darksorrow <3

måh, saknar darksorrow 🙁 flyttade min hunter därifrån för ett år sedan <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Topplistorna är iofs DK + Pala så det skriker om det.

Ja men det är inte pga dom är för starka, det finns setups som kontrar dom lätt men dom har problem att komma upp i ratings pga dom är svaga mot massa andra setups men tar dk + paladin lätt.

Titta bara på en korrekt spelad rogue / mage setup, dom kan bränna ner paladin + dk relativt lätt. Höll mig på plats 83 i hela min battlegroup som priest / mage i 2 veckor relativt enkelt men sen slutade magen spela, vi hade inga större problem med de flesta paladin / dk teamsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

warriors rollar på leather

Och Mail.

Dreamcypher:

Paladin är inte bäst på PvP, det kräver att du fattar vad du håller på med

Så är det väl för fan med allt, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miwna:

Så är det väl för fan med allt, eller?

Mja, jag spelade en warrior för första gången i mitt liv, körde på den en vecka ungefär för att fatta hur det funkade sen gick jag in i arena tillsammans med en resto druid. Hmm... Jag överdriver inte nu, men det var 100 ggr lättare än att köra rogue/mage.


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Fan vad jag hatar wow theese days >:

yes [cry]


   
SvaraCitera

RadioactiveRain:

Paladin
Priest
Rogue
Mage

Paladin är väl allmänt overpower nu.

Annars har BE väldigt bra racials till de andra klasserna också, spell resistance och silence.


   
SvaraCitera

Dreamcypher:

Paladin är inte bäst på PvP

Av alla klasser så är paladin den klassen som har bäst förutsättningar, tätt följt av DK.

Alltså dom går att döda (ven om det kan kännas som att dom är odödliga)

Vore intressant att höra vilka du tycker är bäst (vilken klass, inte vilken spelare)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Vore intressant att höra vilka du tycker är bäst (vilken klass, inte vilken spelare)

Finns ingen "bästa klass" allt är upp till den som sitter bakom skärmen. Det finns klasser som är lätta att lära sig sen finns det dom som är svåra. That's it. Man märker snabbt vilka som är bra på att spela eller vilka som är dåliga på att spela när man möter en warlock(bara exempel på en klass som är svår att spela just nu, sätt in vilken klass som helst som är svår att spela här) i arena.


   
SvaraCitera

ClaytoN:

blood elf paladin. manlig.

Tyvärr, det existerar inte ett sådant fenomen som manliga blood elves [sad]
They are all gay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blood elf SKA vara mage eller priest, annars försvinner hela vitsen med att vara blood elf.


   
SvaraCitera

Dreamcypher:

Finns ingen "bästa klass" allt är upp till den som sitter bakom skärmen. Det finns klasser som är lätta att lära sig sen finns det dom som är svåra. That's it. Man märker snabbt vilka som är bra på att spela eller vilka som är dålig

Har du spelat wow överhuvudtaget sen wotlk?

Testa PVP, du kommer inte möta mycket annat än pally, dk pally, dk pally, dk, mage, rogue, pally, rogue, dk, pally, rogue, dk, pally, pally, random.


   
SvaraCitera