Aviseringar
Rensa alla

Blue Night


Jim
 Jim
Ämnesstartare

Tyvärr lägger jag ner det Ledsen


   
SvaraCitera

Jaha det säger du


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Jim:
Tyvärr så drar dom mer bränsle än man tror känner många volvo raggare

KÖP INGEN VOLVO! KÖP SAAB!


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

JahaVadSkaManHeta?:
Köp en volvo 745/945, gött me plats, rycka fjädrar för att sänka, går billigt, behöver nästan aldrig laga, snygg som fan och får tjejerna kåta genom att börna (glöm inte svetsdiff bah)

Hur fan kan man tycka att en container på fyra hjul är snygg??? Har en kompis som har en 744 d24 och den går verkligen inte billigt. Känns som den drar dubblt mer soppa än min SAAB 900 V6! och då är SAABen dessutom bensin! Och det är alltid något som ska lagas på den där problemvolvon! Skulle jag vara en tjej skulle jag snarare kräkas än att bli kåt när någon börnar med en Volvo. Ända du har rätt är att det finns "gött me plats".


   
SvaraCitera

Jim:
Hej alla på Ungdomar.se
Jim här har ett projekt jag kallar Blue Night Power har med min kärlek till en underbar tjej som jag älskar 
Funderingar på bil man kan ha någon som kan ge tips är inne på vw iv golf eller ren svenska fyran av vw golf

Köp en pålitlig Merca istället 😉
W123n få alla å gå igång, om du vet va jag mena :)))))))))))))


   
SvaraCitera

SAAB:

Hur fan kan man tycka att en container på fyra hjul är snygg??? Har en kompis som har en 744 d24 och den går verkligen inte billigt. Känns som den drar dubblt mer soppa än min SAAB 900 V6! och då är SAABen dessutom bensin! Och det är alltid något som ska lagas på den där problemvolvon! Skulle jag vara en tjej skulle jag snarare kräkas än att bli kåt när någon börnar med en Volvo. Ända du har rätt är att det finns "gött me plats".

Var ju mer eller mindre en skämt kommentar, bror min har haft sin 744 med B230F i snart 6 år och den har ALDRIG krångla, inte ett fel har han haft. Går skit fint i motor o låda o fin som fan i kaross, förra cruisingen vi var på så var det mer folk som kom o titta på broder mins 744 än vad dom kolla på den äldre mustangen som stog brevid xD

Den är småstylda med volvos egna saker som volvo original addon, snowcap, vindavisare, stänkskydd, ögonlock och jalusin sen sitter de mk 18 på.


   
SvaraCitera

JahaVadSkaManHeta?:
Köp en volvo 745/945, gött me plats, rycka fjädrar för att sänka, går billigt, behöver nästan aldrig laga, snygg som fan och får tjejerna kåta genom att börna (glöm inte svetsdiff bah)

aa fast snygg är den ju då inte? ska du ha en bil är det jaguar xj som gäller punkt slut. får dig se ut som en mångmiljonär från los angeles


   
SvaraCitera

JahaVadSkaManHeta?:
Köp en volvo 745/945, gött me plats, rycka fjädrar för att sänka, går billigt, behöver nästan aldrig laga, snygg som fan och får tjejerna kåta genom att börna (glöm inte svetsdiff bah)

GÖTT ME PLATS? Har du ens åkt i en sådan bil? Senast jag åkte med en kompis i hennes 945 så fick vi sitta där bak och trängas så det knappt gick att andas


   
SvaraCitera